Kan niet quoten....dus vandaar.
Het verhaal is als volgt. Ik ben al een tijdje op zoek naar een Cooper S. Maar de Fiat schijnt lastig te zijn. Krijg overal tussen de 12 en de 13.500 terug voor de 500.
Bij deze dealer krijg ik 14.500 en duizend euro korting op de Cooper S.
Verder is de auto helemaal naar mijn zin, wil alleen wel een bluetooth car kit er in hebben. Van Parrot of zo. Cruise control zou wel lekker zijn voor langere ritten.
Maar ja.... Verder ziet deze Cooper S er keurig uit. Met een volledige historie.
Denk dat ik het maar moet doen....
Cooper S op het oog... UPDATE
- Tasha
- 4 op een rij!
Bericht
Kom je de 26ste in Den Haag weer? Kun je mooi naast die van mij staan ;-)ducks schreef:Nopes.. helaas, stond in eerste instantie ook niet op het binnen terein totdat ik zag dat ze ook met die impreza's stonden .. dan kan ik er ook wel bijTasha schreef: Hi Olaf.....was jij met die GP?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Damned Tasha, mooie pics op je site idd !!
Vgl mij kun je je goed uitleven bij die dealer want die heeft ook genoeg moois staan !!
Als je toch de zoekfunctie gebruikt kijken dan ook even bij rammeltjes etc want je schrijft in je openingspost dat je bij de Fiat o.a. gek wordt vd rammeltjes. Daar is de eerste generatie Mini's ook niet helemaal vrij van !! Blijft tenslotte een Mini he !!
Zijn prijs voor de Mini is veel te hoog maar idd als hij meer dan anderen teruggeeft voor je Fiat is dat weer enigzins gecompenseerd.
Je doet er verstandig aan om op je gemak uitgebreid het internet af te struinen en wellicht in een aantal Mini's proef te rijden zodat je uiteindelijk exact weet wat je wilt !
Bij mij betekende dat dat ik uiteindelijk perse een Cooper S in Darksilver wilde in Chili uitvoering vanwege de opties en met panoramadak !!!
We hebben um nog niet zo lang maar genieten nog elke dag vd keus die we gemaakt hebben !!!
Succes ermee !
Vgl mij kun je je goed uitleven bij die dealer want die heeft ook genoeg moois staan !!
Als je toch de zoekfunctie gebruikt kijken dan ook even bij rammeltjes etc want je schrijft in je openingspost dat je bij de Fiat o.a. gek wordt vd rammeltjes. Daar is de eerste generatie Mini's ook niet helemaal vrij van !! Blijft tenslotte een Mini he !!
Zijn prijs voor de Mini is veel te hoog maar idd als hij meer dan anderen teruggeeft voor je Fiat is dat weer enigzins gecompenseerd.
Je doet er verstandig aan om op je gemak uitgebreid het internet af te struinen en wellicht in een aantal Mini's proef te rijden zodat je uiteindelijk exact weet wat je wilt !
Bij mij betekende dat dat ik uiteindelijk perse een Cooper S in Darksilver wilde in Chili uitvoering vanwege de opties en met panoramadak !!!
We hebben um nog niet zo lang maar genieten nog elke dag vd keus die we gemaakt hebben !!!
Succes ermee !
- Tasha
- 4 op een rij!
Bericht
Het moet gewoon een Cooper S worden. Die auto maakt me aan het lachen...van plezier.
Ik zal je op de hoogte houden, en bedankt voor je leuke reactie.
Thanks Che.....Ik mag binnenkort misschien eens met die Murcialago LP640 op stap. Wat Mini's betreft ben ik al een maand op stap, en heb er al diverse laten staan.Che schreef:Damned Tasha, mooie pics op je site idd !!
Succes ermee !
Het moet gewoon een Cooper S worden. Die auto maakt me aan het lachen...van plezier.
Ik zal je op de hoogte houden, en bedankt voor je leuke reactie.
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey T,
welkom op het forum en veel plezier hiero.
Je geeft aan dat je je fiat gaat inruilen omdat ie kraakt en rammelt ...... menig new MINI (lees: met de R56 heb ik geen ervaring) hebben vaak ook wel hun kraakjes en rammeltjes. Maar ja, dat hoort er bij. Of ben ik de enige die hier last van heeft?
marss
Je geeft aan dat je je fiat gaat inruilen omdat ie kraakt en rammelt ...... menig new MINI (lees: met de R56 heb ik geen ervaring) hebben vaak ook wel hun kraakjes en rammeltjes. Maar ja, dat hoort er bij. Of ben ik de enige die hier last van heeft?

marss
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
je bent niet de enig zoals je 3 posts hierboven kunt zien ..marss schreef:Hey T,
Je geeft aan dat je je fiat gaat inruilen omdat ie kraakt en rammelt ...... menig new MINI (lees: met de R56 heb ik geen ervaring) hebben vaak ook wel hun kraakjes en rammeltjes. Maar ja, dat hoort er bij. Of ben ik de enige die hier last van heeft?![]()
marss

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
! Van harte gefeliciteerd
met je MINI. Je hebt dus een goede deal kunnen maken. Nu begint het vreselijke wachten, maar dat is gelukkig maar een week
.
Na het ophalen natuurlijk wel even een paar mooie pica's plaatsen
Re: Cooper S op het oog... UPDATE
Da's nog eens een aardige UPDATE van je topicTasha schreef: Inmiddels heb ik de auto gekocht. Wat een ervaring zeg....duurt geloof ik nog wel even
voodat de grijns van mijn gezicht af is. Een paar kleine puntjes gaat de dealer nog bijwerken, en dan
is het volgende week feest !!

Na het ophalen natuurlijk wel even een paar mooie pica's plaatsen

Onze sponsors