Gewoon niet kijken naar de kosten en gewoon een S kopen. Het leven is te kort om je om die paar knaken druk te maken.
Just my cup of tea...
Mini kopen?? Help!!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb niet alles gelezen, snap niet waarom er iemand voor "Ja" ipv "JA!!" koos in je poll, maar op dit forum zul je maar 1 antwoord krijgen
anyway, welkom en snel showen die S

anyway, welkom en snel showen die S

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Helenk
- Be Mini
Bericht
Je hebt pb nav precies de juiste Mini geadverteerd in de A&A! 

groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi en welkom hier.
Is dit iets voor jou?? heb ik net binnen gekregen.
Goede basis om mee te beginnen.
--------------------------------------------------------------------------------
Mooie Mini Cooper One 1.6-16V
Kleur: Zwart II hoogglans
Km stand: 116.000 km
Deze Mini is van 2e eigenaar aantoonbaar, van broer en zus geweest.
Onderhouds boekjes zijn erbij en ingevuld
Bj: 09-2001
Deze Mini is AF-Fabriek voorzien van
de volgende Extra opties.
# AIRCO
# 3 orig SLEUTELS
# ELEKTR. RAMEN
# ELEKTR. SPIEGELS
# CENTRALE PORTIER VERGRENDELING MET AFST. BED.
# RADIO-CASS met CD-Wisselaar voorbeiding
# ABS-remsysteem
# SPORTVELGEN
*** Nw Gereviseerde versnellingsbak ***
Aanbieding nu € 7950,-
Meer info: 06-53-203013
Deze Mini kan nog verder aan uw wensen aangepast worden zie onze website
AL ONZE AUTO'S STAAN IN DE VERWARMDE SHOWROOM DUS GEEN LAST VAN SNEEUW
www.autospenkelink.nl

En dit zou je er van kunnen maken

--------------------------------------------------------------------------------
Kleur: Zwart II hoogglans
Km stand: 116.000 km
Deze Mini is van 2e eigenaar aantoonbaar, van broer en zus geweest.
Onderhouds boekjes zijn erbij en ingevuld
Bj: 09-2001
Deze Mini is AF-Fabriek voorzien van
de volgende Extra opties.
# AIRCO
# 3 orig SLEUTELS
# ELEKTR. RAMEN
# ELEKTR. SPIEGELS
# CENTRALE PORTIER VERGRENDELING MET AFST. BED.
# RADIO-CASS met CD-Wisselaar voorbeiding
# ABS-remsysteem
# SPORTVELGEN
*** Nw Gereviseerde versnellingsbak ***
Aanbieding nu € 7950,-
Meer info: 06-53-203013
Deze Mini kan nog verder aan uw wensen aangepast worden zie onze website
AL ONZE AUTO'S STAAN IN DE VERWARMDE SHOWROOM DUS GEEN LAST VAN SNEEUW
www.autospenkelink.nl

En dit zou je er van kunnen maken

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Hej Roy zie ik daar een gecleande Aero voorbumper? lekker smoeltje..
ff on topic, Niels gewoon doen joh die MINI, zou wel voor een S gaan maar ja ik weet niet beter

ff on topic, Niels gewoon doen joh die MINI, zou wel voor een S gaan maar ja ik weet niet beter

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Bastiaan
- Nieuw Lid
Bericht
Hier spreekt een ex Alfist. Na twee Alfa 147's te hebben gehad, ben ik een maand geleden overgestapt op de Mini Cooper Clubman. Tot op de dag van vandaag heb ik er geen spijt van. Het is een genot om te rijden in een auto waarin je geen gekraak of andere geluiden hoort, zoals in de Alfa. Ik zou zeggen, kopen die Mini. Voor wat betreft de onderhoudskosten: dat kan haast niet hoger zijn dan bij een Alfa.
Groet, Bastiaan
Groet, Bastiaan
- Niels_A
- Leerling Mini lid
Bericht
[quote="spenki"]
Hoi en welkom hier.
[/quote]
[hr]
Ziet er goed uit.
Interessant ook gereviseerde versnellingsbak. Hoe zit het met de pk's? 116 stuks?
Hoi en welkom hier.
[/quote]
[hr]
Ziet er goed uit.
Interessant ook gereviseerde versnellingsbak. Hoe zit het met de pk's? 116 stuks?
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Nieuwe geriviseerde versnellings bak wat is dat precies? Net zoiets als echte valse wimpers? 

groet Henk
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi:
De versnellingsbak wordt voorzien van nieuwe lagers.
Schakelen doen die bakken altijd wel goed, maar er gaan nogal eens 1 of meerdere lagers stuk.
De meeste bakken gaan zo tussen de 70.000 tot 130.000 km stuk.
Let dus op bijgeluiden in de bak en vraag eventueel of revisie/vervanging al eens is gebeurd als je
ergens een Mini koopt.
Deze Mini van mij heeft 90pk en is gemakkelijk te tunen naar ca 125pk max voor rond de € 250,- a € 300,-
Gr Roy
De versnellingsbak wordt voorzien van nieuwe lagers.
Schakelen doen die bakken altijd wel goed, maar er gaan nogal eens 1 of meerdere lagers stuk.
De meeste bakken gaan zo tussen de 70.000 tot 130.000 km stuk.
Let dus op bijgeluiden in de bak en vraag eventueel of revisie/vervanging al eens is gebeurd als je
ergens een Mini koopt.
Deze Mini van mij heeft 90pk en is gemakkelijk te tunen naar ca 125pk max voor rond de € 250,- a € 300,-
Gr Roy
- Niels_A
- Leerling Mini lid
Bericht
Even een update voor wat betreft mijn interesse in de MINI.
Gisteren mijn huidige auto naar de garage gebracht voor een servicebeurt. Niks aan de hand, alleen distributieriem moet vervangen worden. En wel met enige spoed. Dus dat laat ik gebeuren. En aangezien het nogal zonde is nu geld te steken in de auto en morgen een nieuwe te kopen, blijf ik er nog even in rijden. Om vervolgens in alle rust een leuke opvolger uit te zoeken. Of dat een Mini wordt? Kans is groot. Maar momenteel moet ik het verstand even voor laten gaan, daar het niet waarschijnlijk is dat er binnen een week Mini gekocht gaat, en kan worden.
Als één en ander weer actueel is, meld ik me zeker weer op het forum. Bedankt voor alle behulpzame berichten en de nuttige informatie.
Mvg Niels
Gisteren mijn huidige auto naar de garage gebracht voor een servicebeurt. Niks aan de hand, alleen distributieriem moet vervangen worden. En wel met enige spoed. Dus dat laat ik gebeuren. En aangezien het nogal zonde is nu geld te steken in de auto en morgen een nieuwe te kopen, blijf ik er nog even in rijden. Om vervolgens in alle rust een leuke opvolger uit te zoeken. Of dat een Mini wordt? Kans is groot. Maar momenteel moet ik het verstand even voor laten gaan, daar het niet waarschijnlijk is dat er binnen een week Mini gekocht gaat, en kan worden.
Als één en ander weer actueel is, meld ik me zeker weer op het forum. Bedankt voor alle behulpzame berichten en de nuttige informatie.
Mvg Niels
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Hoi Niels,
Een "S" is erg leuk, maar dat maakt een "gewone" Cooper niet minder leuk. Gewoon doen wat je je kunt veroorloven en dan hou je nog geld over voor wat leuke mods. Met een 116/124 PK Coopertje trek je ook de meeste Tupperware bakken met Coentunnels onder de achterbumper er nog uit.... als het maar een Mini wordt. Wij (mijn echtgenote) hebben een 2003 Cooper 119PK met een JCW sound pakket (+3 PK), en nog iedere keer dat ik instap begin ik te grijnzen van plezier.
Een "S" is erg leuk, maar dat maakt een "gewone" Cooper niet minder leuk. Gewoon doen wat je je kunt veroorloven en dan hou je nog geld over voor wat leuke mods. Met een 116/124 PK Coopertje trek je ook de meeste Tupperware bakken met Coentunnels onder de achterbumper er nog uit.... als het maar een Mini wordt. Wij (mijn echtgenote) hebben een 2003 Cooper 119PK met een JCW sound pakket (+3 PK), en nog iedere keer dat ik instap begin ik te grijnzen van plezier.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Makkelijk naar 125 pk tunen... maak die jongen ook weer niet té lekker.
Maaij, Sid, ik en anderen kwamen er met moeite en hadden dan ook wat mechanische aanpassingen gedaan...
Bovendien verschilden de One en Cooper voor de facelift meer van elkaar dan na de facelift.
Mijn tip: koop een andere spruit en ga dan vervolgens naar Beek!
Maaij, Sid, ik en anderen kwamen er met moeite en hadden dan ook wat mechanische aanpassingen gedaan...
Bovendien verschilden de One en Cooper voor de facelift meer van elkaar dan na de facelift.
Mijn tip: koop een andere spruit en ga dan vervolgens naar Beek!
Onze sponsors