Nieuwe Mini rijder. ; MarcoFr

Stel je hier even voor.
MarcoFr
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

12 feb 2011, 20:20

Gekocht via dit forum:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag richting Astrid gereden en gelukkig onder het genot van een goede bak koffie een mooie prijs afspraak gemaakt en samen met de Mini huiswaards gereden !! rijd lekker, leuke opties, maar we gaan wel wat aanpassingen naar onze smaak verrichten. het dak en speigels laten we wit spuiten, de voorkant krijgt een nieuwe spuitbeurt ivm steenslag, en er komen nieuwe 17" witte S Spokes onder.

dus als er nu al mensen geintreseerd zijn in de gemonteerde 18" Ronal velgen, waarvan het velgenbed gepolijst dient te worden, maar wel nog met redelijk goede 225-35-18 banden, of geintereseerd is in de gemonteerde mist lampen die aan de voorkant zitten met overzet kapjes, of intresse hebben in pasklare traanplaat matten, laat het me effe weten.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2011, 21:15

Mooie MINI, gefeliciteerd met de aanschaf! 8)

Je plannen zien er goed uit! Veel plezier ermee! :rijden
Afbeelding
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2011, 23:28

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst 8)
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

12 feb 2011, 23:41

Welkom en gefeliciteerd 8)
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 feb 2011, 10:51

Gefeliciteerd met je SSSsss :lol: :lol: :lol:

Heel veel rijplezier!!!!! :P :) :D
MarcoFr
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

13 feb 2011, 11:08

dat plezier beleven we nu al ......... de verkoopster had ons niet te veel beloofd.

hij gaat vrijdag al naar de spuiterij om de neus en bijrijders kant te voorzien van een nieuwe laklaag. we willen geen steenslag, en er zit een klein putje in de bestuurder kant. die gaat dan gelijk mee weg. en het dak en spiegels worden nu wit.
en de S Spoke wielen worden morgen besteld.

maar er zit nu een cassette radio in, en ik moet zeggen, het geluid in deze Mini is vertreffelijk. alleen die cassette ....
is dit nu een doodgewone cassette radio, of zit er iets van een verterkertje in ? want voor orgineel klinkt het erg vol. of zijn het gewoon goede speakers met een goede klankkast waar deze goede bas vandaan komt ??
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 feb 2011, 11:42

Mini heeft een paar standaard radio's:

- Casette
- CD (pre 2004)
- CD (na 2004), met MP3-functionaliteit

De radio's met CD-speler worden 'boost' genoemd. Dan zijn er nog twee uitbreidingsmogelijkheden geweest: Harman/Kardon en NMPS (of NPMS, iets in die geest). Deze bezorgen je een versterker en beter instelbaar geluid, met wat meer kick; nadeel is wel dat je met de Harman/Kardon erin geen automatisch geluidsniveau hebt. (Als je harder rijd is er meer geluid om je heen, gaat de radio harder.)

Als je van de Casette afwil, zoek dan naar een Radio/CD Boost! Van na 2004 :)
MarcoFr
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

13 feb 2011, 15:44

bedankt voor je uitleg, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een uitleg of dat boost met de radio te maken heeft, of extern geregeld is. dus als ik nu mijn cassette radio verwissel voor b.v. een goede Alpine cd speler, of dan al het goede geluid weg valt. of dat dit geluid enkel door de goede speakers komt, of dat de radio die er nu in zit iets speciaals heeft, waardoor dit geluid zo vol is. ik wil namelijk liever een goede Alpine radio hebben dan een orginele radio cd.
MarcoFr
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

16 feb 2011, 23:27

vandaag bezoek gehad van een courier ......

Afbeelding

nieuwe 17" witte S Spoke velgen !! nu alleen nog effe wachten op de spuitbeurt .....
MarcoFr
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

20 feb 2011, 16:27

Gisteren maar eens de nieuwe velgen gemonteerd:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nu de rest nog ........

en die banden ...... geweldig !! Hankook Ventus V12 Evo. 205-45-17. stil, comfortabel en super grip. zeer goede test resultaten op internet. ik schrok alleen effe van de Banden spannings alarm melding !! die begon na 5 minuten rijden op te lichten. effe ik het boekje moeten snuffelen en deze gereset.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 feb 2011, 16:39

Je nieuwe wielen staan echt heel goed :D
MarcoFr
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

20 feb 2011, 17:16

ik ben er zelf ook zeer tevreden mee. normaal ben ik meer voor het aftermarket, maar ik vind deze orginele velgen wel heel erg gaaf.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 feb 2011, 17:58

Staat 'm erg goed, naar mijn mening veel beter dan de velgen die er eerst onder zaten. 8) Ik ben benieuwd naar de volgende mods! :icon_top:
Afbeelding
MarcoFr
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

03 mar 2011, 20:57

De Mini heeft deze week een grote beurt gehad, en heb hem net naar de spuiterij gebracht. de neus en bestuurders kant word opnieuw blauw gespoten. dit ivm steenslag en een deukje in de zijkant. en het dak en spiegels worden wit. en de rest word eens grondig machinaal gepolijst. we gaan nu 8 dagen met wintersport, en bij terugkomst wacht ons dan een verassing ..... :yeah

dan nog effe zwaar twijfelen of we nog witte stripes op de motorkap willen of niet. ik wil ook graag de grills vervangen voor zwarte grills. of dan witte stripes nog mooi staan .... ?
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mar 2011, 09:43

Prettige vakantie :P :) :D :)

Terug naar “Who are U?”