Van een Impreza WRX naar Mini...dilemma........

Stel je hier even voor.
thavipah
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 mar 2011, 21:17

Ik zou de WRX niet voor een One wegdoen. Ik stapte van een BMW 130i met 265 pk over naar een VW Polo Bleumotion (vraag me niet waarom, ik deed het in een vlaag van verstandsverbijstering).

Ik heb 3 maanden in de Polo gereden en die heeeeeeel snel verkocht om een Cooper S Clubman te gaan halen.. Die heeft 90 pk minder als mijn oude 130i maar biedt wel 2 keer zoveel rijplezier. Achteraf had ik dat meteen moeten doen, dat had me een hoop geld gescheeld.
Ash
Enthousiast
Enthousiast

03 mar 2011, 22:58

Ik zou gewoon die Mini One nemen, geld erbij (gelijk voor verschillende MODS)! Ben ik ook aan het doen met mijn One 8)

Heb hem ook gechiptuned, ramen getint, xenon, LED, nieuwe audio, binnenkort een nieuwe Aero Grill... en daar blijft het niet bij!

Koop je gelijk ff met mijn GROUPBUY nieuwe edelstalen pedalen en dan scheelt dat ook al gelijk weer...

Succes!
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mar 2011, 15:54

Of toch maar een S-je :mrgreen:

stef1978
One wheel wonder
One wheel wonder

04 mar 2011, 18:33

Blue Chaser schreef:Of toch maar een S-je :mrgreen:

Cool!
stef1978
One wheel wonder
One wheel wonder

05 mar 2011, 11:11

Na lang erover na gedacht te hebben, heb ik de ruil afgeketst de mini one tegen de sub, nu proberen de sub te verkopen en ga me zinnen zetten op een cooper S 160 pk...........
stef1978
One wheel wonder
One wheel wonder

05 mar 2011, 11:40

Thomas schreef:
stef1978 schreef:Na lang erover na gedacht te hebben, heb ik de ruil afgeketst de mini one tegen de sub, nu proberen de sub te verkopen en ga me zinnen zetten op een cooper S 160 pk...........
Denk dat dat een verstandige beslissing is! Succes met de verkoop van de sub. Is daar een beetje markt voor?
Voor de sub ligt de markt op zijn gat, jammer zijn fantastische auto's hoor.Voor mijn is het tijd voor wat anders Mini cooper S is wat ik wil haha...Maar als je iemand weet voor de sub weet je me te vinden ;)
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mar 2011, 17:35

stef1978 schreef:
Thomas schreef:
stef1978 schreef:Na lang erover na gedacht te hebben, heb ik de ruil afgeketst de mini one tegen de sub, nu proberen de sub te verkopen en ga me zinnen zetten op een cooper S 160 pk...........
Denk dat dat een verstandige beslissing is! Succes met de verkoop van de sub. Is daar een beetje markt voor?
Voor de sub ligt de markt op zijn gat, jammer zijn fantastische auto's hoor.Voor mijn is het tijd voor wat anders Mini cooper S is wat ik wil haha...Maar als je iemand weet voor de sub weet je me te vinden ;)
Goed besluit inderdaad!!

Succes met de verkoop van je sub ;) (wat voor richtprijs hangt er aan?? )
stef1978
One wheel wonder
One wheel wonder

05 mar 2011, 20:49

mini cabrio schreef:
stef1978 schreef:
Thomas schreef: Denk dat dat een verstandige beslissing is! Succes met de verkoop van de sub. Is daar een beetje markt voor?
Goed besluit inderdaad!!

Succes met de verkoop van je sub ;) (wat voor richtprijs hangt er aan?? )
De subaru impreza WRX staat te koop voor 12.500.00 vraagprijs.......
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mar 2011, 13:47

als het echt niet lukt kun je evt nog gaan voor inruilen... :wink:
stef1978
One wheel wonder
One wheel wonder

06 mar 2011, 21:23

Sven schreef:als het echt niet lukt kun je evt nog gaan voor inruilen... :wink:
liever niet....dus wacht wel even heb geen haast........
MarcoFr
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

07 mar 2011, 17:09

als je gaat inruilen, mag je met 8000 euro in je handen klappen. effe wachten tot het echt mooi weer word en iedereen weer de lente kriebels krijgt ..... winter periode is altijd bagger voor de verkoop van auto's, en gaat iedereen op de gierige hollander mode .....
stef1978
One wheel wonder
One wheel wonder

07 mar 2011, 17:51

MarcoFr schreef:als je gaat inruilen, mag je met 8000 euro in je handen klappen. effe wachten tot het echt mooi weer word en iedereen weer de lente kriebels krijgt ..... winter periode is altijd bagger voor de verkoop van auto's, en gaat iedereen op de gierige hollander mode .....
Dat zal het wel zijn, begrijp het echt niet zo veel vraag ik er ook weer niet voor.....En het is gewoon een super mooie auto, vroeg was je hem zo kwijt, maar ja afwachten maar............
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mar 2011, 20:14

Kwam ik jouw toevallig gisteren tegen op de A7?
Rete dikke Subaru was dat met knettermooie sound!!! 8)

Ik zat in de donkergrijze S met zwarte wielen, nog ff klein stukkie tegen elkaar gereden??

O en pfff goede keuze man dat je niet voor die One gegaan bent... oke, ieder zijn eigen ding he... maar vergeleken met dat monster wat je hebt is dat echt vreselijk weinig vermogen...
Een Cooper S kan je veel lol mee hebben, en is ook redelijk veel aan te doen he, ik heb een R53 (model met kompressor) ik heb bijv. div. mods; andere pully en cat cams nokkenas, GP intercooler bij Beek laten tunen: www.minispeed.nl en zit op de 230 (krukas)pk's op de bank daar!
Een S zal je zeker geen spijt van krijgen, al zijn ze niet echt zuinig, heb hem nu al bijna 3 jaar en heb nog steeds iedere keer lol als ik erin rijd!! 8)
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
stef1978
One wheel wonder
One wheel wonder

07 mar 2011, 20:47

Adrenalin Junkie schreef:Kwam ik jouw toevallig gisteren tegen op de A7?
Rete dikke Subaru was dat met knettermooie sound!!! 8)

Ik zat in de donkergrijze S met zwarte wielen, nog ff klein stukkie tegen elkaar gereden??

O en pfff goede keuze man dat je niet voor die One gegaan bent... oke, ieder zijn eigen ding he... maar vergeleken met dat monster wat je hebt is dat echt vreselijk weinig vermogen...
Een Cooper S kan je veel lol mee hebben, en is ook redelijk veel aan te doen he, ik heb een R53 (model met kompressor) ik heb bijv. div. mods; andere pully en cat cams nokkenas, GP intercooler bij Beek laten tunen: www.minispeed.nl en zit op de 230 (krukas)pk's op de bank daar!
Een S zal je zeker geen spijt van krijgen, al zijn ze niet echt zuinig, heb hem nu al bijna 3 jaar en heb nog steeds iedere keer lol als ik erin rijd!! 8)
Nee ben gisteren niet verder geweest dan de wasstraat hier om de hoek, denk dat je een ander heb gespot. Maar denk ook dat ik voor een Cooper S ga alleen de verkoop van de WRX wil niet zo gaan....Beetje jammer heb al een aantal mooie Coopertjes gezien namelijk......

Terug naar “Who are U?”