Nieuw stelt zich voor
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Heb ook niet gezegd dat het niet mooi is...... Alleen wat jij zegt volgens mij ga je je suf poetsen om ze mooi te houden. Daarom zou ik ze niet nemen. (zeg ik met een witte auto)

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- nieuw
- Nieuwsgierig
Bericht
Dank aan de rest
Volgende week wordt hij afgeleverd. Ik heb er al zin in.
Ik ben ook inderdaad erg benieuwd of het lukt ze schoon te houden. Maar dat zal de tijd leren.Casper schreef:Heb ook niet gezegd dat het niet mooi is...... Alleen wat jij zegt volgens mij ga je je suf poetsen om ze mooi te houden. Daarom zou ik ze niet nemen. (zeg ik met een witte auto)
Dank aan de rest

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Geniet er van, gaat vast heel veel plezier beleven aan je auto.

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

WOW stoere bak hoor

- nieuw
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Nieuw stelt zich voor
Inmiddels een maand geleden afscheid genomen van mijn gele MINI. 6 jaar met heel veel plezier in gereden. Lang getwijfeld over wat de opvolger zou worden. Best een aantal Porsches bekeken, maar toen ik had gereden in een Cooper S van een vriend heb ik toch besloten daar voor te gaan.
Afgelopen vrijdag was het zover. Ik heb de gekochte Cooper S in Frankrijk opgehaald. En naar volle tevredenheid, wat een fijne en gave auto om te rijden. Continu een glimlach op mijn gezicht als ik uit stap.
Wat foto's:

Afgelopen vrijdag was het zover. Ik heb de gekochte Cooper S in Frankrijk opgehaald. En naar volle tevredenheid, wat een fijne en gave auto om te rijden. Continu een glimlach op mijn gezicht als ik uit stap.
Wat foto's:

-
ha
Bericht
mooie wagen hoor , maar de vergelijking lotus elise en diverse porsches vs mini vat ik niet helemaal. welke porsches keek je dan naar ?
Ikzelf kijk ook naar lambos en rs4en maar heb toch maar een cooper s gekocht
Ikzelf kijk ook naar lambos en rs4en maar heb toch maar een cooper s gekocht
- nieuw
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik keek naar Boxsters van het 2005 model of caymans. Die hebben dezelfde prijsklasse als een Cooper S en zijn ook redelijk geschikt voor dagelijks gebruik. Die hebben minder afschrijving dan een Cooper S, maar het risico op grote reparaties is door de km stand en het bouwjaar ook weer groter. Daarom gekozen voor een nieuwere auto zodat ik een langere tijd zorgeloos weer kan rijden.
-
We
Bericht
Hey! Gefeliciteerd met je Cooper S. Is toch een echte GP of niet? Ben er nog niet zo in thuis. Vind hem er wel onwijs gaaf uitzien. Dan valt het afscheid van je vorige mini toch wel minder zwaar?
Veel rijplezier! Gr. Wendy
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

-
ha
Bericht
Zijn stickers , gp3 moet nog komen ( als ie komt) maakt de auto niet minder dik.
WenMini schreef:Hey! Gefeliciteerd met je Cooper S. Is toch een echte GP of niet? Ben er nog niet zo in thuis. Vind hem er wel onwijs gaaf uitzien. Dan valt het afscheid van je vorige mini toch wel minder zwaar?Veel rijplezier! Gr. Wendy
Zijn stickers , gp3 moet nog komen ( als ie komt) maakt de auto niet minder dik.
Onze sponsors