Hoi allemaal!
- Gydo
- 4 op een rij!
Bericht
Bij welke eenheid zit jij?
Heb zo net nog even de dealer gebeld voor de foto's van de site. Ik heb zelf maar 1 foto
En doe dan ook maar een offerte voor een MF 3 spaak stuur inclusief airbag
Pfff.... ja klopt. Maar jij werkt dus ook bij defensie begrijp ikde_jeff schreef:En flut* he dat wachten??!! Ik zat in TK precies 2mnd na aanschaf.. en maar foto's kijken![]()

Heb zo net nog even de dealer gebeld voor de foto's van de site. Ik heb zelf maar 1 foto

- de_jeff
- Mod virus alert!
Bericht
Tot voor kort wel ja.. 4 jaar Kl (lua) en 4 jaar Klu (CIS
) Dus 'k weet hoe je je voelt
En een stuur.. waarom dan geen OMP sportstuur (zonder airbag weliswaar) of een JCW alcantra sportstuur? veeeel mooier! (heb zelf ook geen van beide maar toch)

En een stuur.. waarom dan geen OMP sportstuur (zonder airbag weliswaar) of een JCW alcantra sportstuur? veeeel mooier! (heb zelf ook geen van beide maar toch)

Its never to late to get yourself a MINI
- jmq
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Gydo, mooie Parklane S heb je gescoord. Succes nog met je missie en het wachten.
JCW stuur kun je wel goedkoper scoren alhoewel de spoeling inmiddels aardig dunner begint te worden. Airbag is wel een kostbaar dingetje, maar ook die moet je wel kunnen scoren voor rond de 250 euro. denk dat je met een paar dagen intensief speuren op het WereldWijdeWeb je voor rond de 600/700 euro wel moet kunnen slagen (totaal). Montage is een eitje en kun je gewoon zelf doen (desnoods met hulp van 1 van ons)
JCW stuur kun je wel goedkoper scoren alhoewel de spoeling inmiddels aardig dunner begint te worden. Airbag is wel een kostbaar dingetje, maar ook die moet je wel kunnen scoren voor rond de 250 euro. denk dat je met een paar dagen intensief speuren op het WereldWijdeWeb je voor rond de 600/700 euro wel moet kunnen slagen (totaal). Montage is een eitje en kun je gewoon zelf doen (desnoods met hulp van 1 van ons)
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Gydo
- 4 op een rij!
Bericht
Bedankt voor de tip mushrop. Ik heb bij de airbag bank al een complete set gezien, weliswaar geen JCW maar wel MF 3 spaaks. Nu maar hopen dat ie er met de tijd dat ik terug kom nog is
Misschien dat hier iemand mij aan een mooi stuur kan helpen. Tot die tijd ga ik nog even stof happen 

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie bak man!, beetje laat merk ik al, maar toch: welkom bij de club collega! 

I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie bak man! Als het goed is ben je nu terug? Waar heb je gezeten?
Welkom bij de club collega!
Welkom bij de club collega!

I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Onze sponsors