Sterkte met wachten nu

Peerkie schreef:Hee CooperSLightningblue! Ik ben vanmiddag weer bij Renova geweest en daar stond die van jou toch te pronken! Heel gaaf die kleur in het echt, vooral de combinatie met het chroom. Ik ging vandaag definitief de kleur beslissen, en het is dus toch Lightning Blue geworden. Met wit dak. Ik ben helemaal blij, want ik liep maar te dubben over die kleuren, maar nu weet ik het zeker. Toen ik die van jou zag staan was het opeens helemaal niet moeilijk meer.
Ik heb hem gezien! Mega bedankt Berthil!!Berthil schreef:Ik wou dat die R56 figuren eens zeker wisten wat ze mooi vinden
Als jullie F5 doen zie jullie je nieuwe avatar
Nee, als je geen poetser bent moet je ZEKER GEEN witte wielen nemen!Peerkie schreef:Yes, nieuwe avatar! Thanx!
Ik heb geen witte velgen, vind ik wel heel mooi staan maar ik ben bang dat die na een dag (of een uur...) er al en stuk minder wit uitzien en ik ben niet zo´n poetser. Ik heb de standaard lichtmetalen Cooper velgen. Geen striping, misschien komt dat nog. Pepperpakket, spoilertje en witte knippers. Ik denk nog wel over een chroom tankdop, want bij deze kleur blauw kan je niet genoeg chroom hebbenVerwachte levering eind april, maar ik heb nog niks officieel gehoord. Hij is ook pas vorige week vrijdag besteld.
Ja, maar ik heb het dak niet om geen airco aan te zetten, maar meer om met de zomer heerlijk met m'n bol in de zon te kunnen zitten en te kunnen cruisen over landweggetjes e.d. Ideaal voor meetings heb ik ook al ervarenPeerkie schreef:Het interieur is gewoon zwart. Ook geen gekleurde panelen of zo, de standaard zilveren accenten. Ik wacht met spanning op jouw bevindingen met het open dak, heel misschien wil ik dat ook nog doen. Ik had ooit een auto met panoramadak (een zwarte Twingo) en dat gebruikte ik toen vaak, alleen had die auto geen airco dus misschien is het wat dubbelop. En best wel prijzig. Maar dat kan later ook nog. Zag ik nou ergens dat je dat dak er helemaal uit kan halen?
Het belangrijkste is dat JIJ het mooi vind toch?Peerkie schreef:Weer een beetje zitten brainstormen dit weekend, ben TOCH nog niet zeker over de kleur. Mooi is-ie zeker, geen twijfel mogelijk, maar ik denk toch nog steeds over Oxygen Blue. Op de site van mini USA ziet hij er weer een stuk blauwer uit dan op de UK site. Ik weet dat een hoop mensen het plaatje maar niks vinden. Maar ik kan er niks aan doen dat ik hem zo lekker retro vind.
Ja, dat was ook nog een overweging. Het idee van een wit dak met chromen spiegels vond ik inderdaad ook niet zo geweldig. Maar ik vind wel dat een wit dak de kleur juist sprekender maakt, en dat effect mis je dan weer. Nu heb ik een foto gezien van een hele blauwe, moet ik even aan wennen maar misschien is het dan niet te versmaden met wat extra chroom en natuurlijk witte knippers.CooperS-lightningblue schreef:
Wat je ook nog kan doen is het dak ook in de kleur van de auto laten spuiten af-fabriek. Dan zijn de chroom-spiegels wel mooi vind ik.
Onze sponsors