Mini clubman JCW 2009
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Mini clubman JCW 2009
kan ik dit stuur zonder problemen monteren? of zou mijn airbag niet passen?
(zoek eigenlijk ook met alcantara lederen stuur versie
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr

- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
heb een Nederlandse dealer gebeld en kon aangeven dat dit al bij mijn JCW gebeurt isCheek-O schreef:terugroep actie kan altijd! invoer maakt niet uit, maar van me had ook invoer, maar nog geen terugroep actie gedaan, dus hij is naar de dealer gegaan en hebben ze het netjes gedaan!
het gaat om de ketting(spanner) VOLGENS mij, en de extra hitteschild bij de turbo!
anders zou ik even langs een BMW/MINI dealer gaan!

- speedy
- NMC Legend
Bericht 
JCW stuur is anders he
dat stuur kun je monteren want is dezelfde als je nu hebt alleen met rood stikseljacobaco schreef:kan ik dit stuur zonder problemen monteren? of zou mijn airbag niet passen?

JCW stuur is anders he

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dan is het goed!
jacobaco schreef:heb een Nederlandse dealer gebeld en kon aangeven dat dit al bij mijn JCW gebeurt isCheek-O schreef:terugroep actie kan altijd! invoer maakt niet uit, maar van me had ook invoer, maar nog geen terugroep actie gedaan, dus hij is naar de dealer gegaan en hebben ze het netjes gedaan!
het gaat om de ketting(spanner) VOLGENS mij, en de extra hitteschild bij de turbo!
anders zou ik even langs een BMW/MINI dealer gaan!
dan is het goed!

- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
.... heb meer grijs er in 
mooie stoelen heb je ook... Recaro's?
Mooie foto zo ziet de mijne er ook uit alleen niet zo mooi zwartspeedy schreef: dat stuur kun je monteren want is dezelfde als je nu hebt alleen met rood stiksel
JCW stuur is anders he

mooie stoelen heb je ook... Recaro's?

- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
er zitten bij mij banden onder met de maat 205/40 R 18
kunnen daar banden onder met de maat 205/45 R 18?
rede is, denk meer comfort en vollere wielkasten, weet dat dan wel de tellers afwijken

rede is, denk meer comfort en vollere wielkasten, weet dat dan wel de tellers afwijken

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Voor meer comfort zou ik non runflat monteren want scheelt enorm of je neemt de stap naar 17" 
idd recaro maar zie je ook verschil in een echt jcw stuur en die met dat rode stiksel?
vorige generatie heeft idd meer grijs maar heb mij er nooit aan gestoord al vind ik het zwarte wel mooier.

idd recaro maar zie je ook verschil in een echt jcw stuur en die met dat rode stiksel?
vorige generatie heeft idd meer grijs maar heb mij er nooit aan gestoord al vind ik het zwarte wel mooier.
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zou ik zeker niet doen, zeeer incourante maat en maar door enkele fabrikanten te leveren tegen hoge prijzen.
Ga dan voor 215-40 in 18 inch, veel couranter (dus goedkoper) en heb je toch ietsje meer hoogte tov huidige set up (+4mm) in je rubber en gelijk ook een iets breder bandje wat je makkelijk kwijt kan!
En als je die dan hebt in NON RF is het echt een wereld van verschil!!
205-45 in 18 inch???jacobaco schreef:er zitten bij mij banden onder met de maat 205/40 R 18

Zou ik zeker niet doen, zeeer incourante maat en maar door enkele fabrikanten te leveren tegen hoge prijzen.
Ga dan voor 215-40 in 18 inch, veel couranter (dus goedkoper) en heb je toch ietsje meer hoogte tov huidige set up (+4mm) in je rubber en gelijk ook een iets breder bandje wat je makkelijk kwijt kan!
En als je die dan hebt in NON RF is het echt een wereld van verschil!!

- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
215 kan er dus ook onder kwa breedte?
doe ik wel eerst achter
voor is bijna versleten, wissel ik achter naar voren
beetje HOTROD effect 
maar als er geen Flatrun onder zit, hoe kom je dan thuis met lekke banden??
hoe werkt dat eigenlijk, als je een lekke band hebt kan je gewoon door rijden zonder je velg kapot te rijden? neem aan dat je dan geen 120 kan, zijn er thuisbreng wielen voor een mini, met een fietsbandje
....
bedankt voor de TIPajede schreef:205-45 in 18 inch???jacobaco schreef:er zitten bij mij banden onder met de maat 205/40 R 18
![]()
En als je die dan hebt in NON RF is het echt een wereld van verschil!!![]()
215 kan er dus ook onder kwa breedte?
doe ik wel eerst achter

maar als er geen Flatrun onder zit, hoe kom je dan thuis met lekke banden??
hoe werkt dat eigenlijk, als je een lekke band hebt kan je gewoon door rijden zonder je velg kapot te rijden? neem aan dat je dan geen 120 kan, zijn er thuisbreng wielen voor een mini, met een fietsbandje

- speedy
- NMC Legend
Bericht
215/35/18 kan maar staat beetje bol op je 7 j velg maar niet echt storend hoor 
runflat kun je in meeste gevallen mee doorrijden maar soms ook niet :-)
zonder runflat gewoon de anwb bellen :-D

runflat kun je in meeste gevallen mee doorrijden maar soms ook niet :-)
zonder runflat gewoon de anwb bellen :-D
- speedy
- NMC Legend
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met 215-35 heb je minder rubber (qua hoogte) dan met 205-40 dus zou ik niet doen als je meer comfort wil, ook al zul je met die maat in non runflat ook meer comfort krijgen dan runflat in huidige set up. Thuiskomertjes zijn te krijgen voor Mini, no problem. Moet je bij lekke voorband wel een achterveld naar voren zetten en thuiskomertje achterop zetten ivm je grote remklauwen...

- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club en...
..............................heel veel rijplezier in je SSSsss...

..............................heel veel rijplezier in je SSSsss...

- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
dank je wel, moet alleen nog ff wachten, moet nog op NL kenteken gezet worden...cooperbol schreef:Welkom bij de club en...![]()
..............................heel veel rijplezier in je SSSsss...![]()
![]()
Onze sponsors