Op slag verliefd !
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Op slag verliefd !
Gewoon een MINI sport antenne nemen, die dingen zijn niet zo duur rond de 20 euro en die kan je gewoon bij de dealer halen

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Miss Cooper S
- One wheel wonder
Bericht
Ik ga morgen eens vragen aan de dealer of ze er toevallig niet eentje hebben liggen in het magazijn en ze hem om willen wisselen als extraatje
!
En anders kijk ik even op de webshop van Ekris.
Bedankt !Casper schreef:Gewoon een MINI sport antenne nemen, die dingen zijn niet zo duur rond de 20 euro en die kan je gewoon bij de dealer halen
Ik ga morgen eens vragen aan de dealer of ze er toevallig niet eentje hebben liggen in het magazijn en ze hem om willen wisselen als extraatje

En anders kijk ik even op de webshop van Ekris.

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Ik heb voor mijn sport antenne €23,- betaald een maand of drie geleden en die is gewoon bij de dealer gekocht. Mochten ze hem niet meer op voorraad hebben dan is de leertijd een dag of 2, 3.
Leuke grill batch is ook een leuke en goedkope mod ( klik op mijn foto'tje, ik heb er ook 1).
En door middel van de vele keuze batches helemaal aan je stemming aan te passen
Te koop hier op het forum via Sponsor sectie, bij o.a. Greg en anders ook wel op het www.
Greetz Baseman
Leuke grill batch is ook een leuke en goedkope mod ( klik op mijn foto'tje, ik heb er ook 1).
En door middel van de vele keuze batches helemaal aan je stemming aan te passen

Te koop hier op het forum via Sponsor sectie, bij o.a. Greg en anders ook wel op het www.
Greetz Baseman
- quang
- 4 op een rij!
- Miss Cooper S
- One wheel wonder
Bericht
Thnx !
Nog 1 nachtje slapen, morgen moeten we om 10 uur in Apeldoorn zijn.
Dat wordt een lange nacht !
Nog 1 nachtje slapen, morgen moeten we om 10 uur in Apeldoorn zijn.
Dat wordt een lange nacht !

- Miss Cooper S
- One wheel wonder
Bericht
En ik heb even gekeken naar die grill batches.......ook erg leuk en wat een keuze !
Morgen ook nog even goed in de showroom kijken in Apeldoorn, want daar ligt ook genoeg.
Eigenlijk wil ik ook een Engelse Bulldog, kan hij gezellig op de passagiersstoel meerijden
Die sport antenne ga ik ook aanschaffen, daar ben ik al uit.Baseman schreef:Ik heb voor mijn sport antenne €23,- betaald een maand of drie geleden en die is gewoon bij de dealer gekocht. Mochten ze hem niet meer op voorraad hebben dan is de leertijd een dag of 2, 3.
En door middel van de vele keuze batches helemaal aan je stemming aan te passen![]()
Greetz Baseman
En ik heb even gekeken naar die grill batches.......ook erg leuk en wat een keuze !
Morgen ook nog even goed in de showroom kijken in Apeldoorn, want daar ligt ook genoeg.
Eigenlijk wil ik ook een Engelse Bulldog, kan hij gezellig op de passagiersstoel meerijden

- speedy
- NMC Legend
- robbert1992
- One wheel wonder
Bericht
En hoe bevalt de S Diana? Erg stoere mini!!
[align=center]R53[/align]

- Miss Cooper S
- One wheel wonder
Bericht
Alleen zat gisteren het weer en mijn man niet mee
Ik liet gisteren bij de dealer mijn man de Mini de showroom uit rijden en dat is een zeer zeer zeer grote fout geweest. Hij is niet meer achter het stuur vandaan geweest......
Vandaag schijnt de zon dus we gaan lekker naar het strand. Ik heb de sleutel al in mijn zak zitten
. Ik rijd
vandaag !
Thnx !!! Ik ben er ook erg blij mee, wat een fijne auto zeg !robbert1992 schreef:En hoe bevalt de S Diana? Erg stoere mini!!
Alleen zat gisteren het weer en mijn man niet mee

Ik liet gisteren bij de dealer mijn man de Mini de showroom uit rijden en dat is een zeer zeer zeer grote fout geweest. Hij is niet meer achter het stuur vandaan geweest......
Vandaag schijnt de zon dus we gaan lekker naar het strand. Ik heb de sleutel al in mijn zak zitten

- Miss Cooper S
- One wheel wonder
- Brightness
- NMC Legend
Onze sponsors