Die ziet er als een plaatje uit met al veel mooi modificaties, daar moet vast uit te komen zijn met de verkoiper mocht er nog een puntje naar boven komen tijdens de proefrit. Wedden dat je met een grijns op je gezicht uitstapt

Misschien tot meets

Vandaag nog een keer naar de garage geweestCorgilist schreef:Nee nog niet, maar zoals ik al zei, we moeten nog een keer kritisch gaan kijkenHans schreef:Ha gorgelHet is toch gelukt zie ik! Mooi, veel plezier ermee.. enhe.. nog onder de motorkap gekeken?
en een proefrit maken, dus het kan zijn dat heel het feest niet doorgaat.
maar hebben ze hem nog wel...????Corgilist schreef:Maar hoeveel vermogen heeft een Digitec getunde Cooper S ?
Ik ga zowieso wat van de prijs af proberen te krijgen.
omdaat er niks zichtbaars wijst op een Works
op de voorstoel en instaplijsten na, is er verder geen spoor JCW te
bekennen.
Je zou de koop kunnen annuleren als hij is verkocht als Works model terwijl dit niet zo is. In zo'n geval mag je kosteloos je bestelling annuleren. Ze zullen dat niet leuk vinden en dan wel wat water bij de wijn doen. Verder zou ik goed kijken of hij echt wel een digi-tec tuning heeft, stickertjes bijvoorbeeld. Berthil kan je wel vertellen wat er bij hem allemaal zichtbaar anders was na zijn Digi-Tec tuningCorgilist schreef:Hij is al lang aanbetaald, maar we moeten nog steeds gaan proefrijden
Hij is in principe verkocht, maar nu nog wat onderhandelen dus.
Onze sponsors