Newbie
- Danjelson
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: Newbie
Nee, zelf ophalen gaat helaas niet lukken, mijn broertje rijd hem wel hiernaartoe. Heb je bpm en alles zelf gedaan? Is je kenteken alweer verlopen, je er toch gewoon op rijden hier of staat dit in de kleine letters van de wet? Wat voor lampen heb je gekocht en waar ?..... Ben jaloers op jou ver stralers, die zijn echt een must maar best duur... Leuk dat ze er bij jou al op zaten :-)
- speedy
- NMC Legend
- flipcooper
- Leerling Mini lid
Bericht
@speedy helemaal mee eens. Mocht iemand ze hebben liggen en weg doen...
keep me posted. (Heeft geen haast want spaarpotje is toch een beetje op )
@danjelson ik heb het importeren alles zelf gedaan op het invullen van de Belastingpapieren na. Dit heb ik voor iets van €80.- laten doen bij http://www.importautos.nl. Was dezelfde dag geregeld en op de een of andere manier kwamen zij net een paar 100€ goedkoper uit met hun berekening dan ik. Qua lampen heb ik (via EBay) zwarte xenon gekocht. Die op de laatste foto van Speedy staan idd
.
Veel plezier morgen.

@danjelson ik heb het importeren alles zelf gedaan op het invullen van de Belastingpapieren na. Dit heb ik voor iets van €80.- laten doen bij http://www.importautos.nl. Was dezelfde dag geregeld en op de een of andere manier kwamen zij net een paar 100€ goedkoper uit met hun berekening dan ik. Qua lampen heb ik (via EBay) zwarte xenon gekocht. Die op de laatste foto van Speedy staan idd

Veel plezier morgen.
- Danjelson
- Leerling Mini lid
- Andor
- Be Mini
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ALL4S
- Mod virus alert!
- Mak
- Mod virus alert!
Bericht
heel mooi geworden, en wat zit er er strak op
dit hou ik in gedachten
ik wist niet dat je kleine onderdelen ook kon laten wrappen
dit hou ik in gedachten
ik wist niet dat je kleine onderdelen ook kon laten wrappen

- 2Kaatjes
- Be Mini
- Danjelson
- Leerling Mini lid
Bericht
Bedankt allemaal, ik ben super happy met de nieuwe stijl idd.
@ Mak, voor Rajko (Raj) idd een makkie, de kleine delen zijn zelfs nog makkelijker om te doen. Daar leek het in ieder geval op toen ik een middagje bij hem heb doorgebracht.
Vandaag worden nieuwe skuttles en zwarte blinkers geleverd met dank aan Andor, weer een accentje erbij...zal wel weer een foto maken
@ Mak, voor Rajko (Raj) idd een makkie, de kleine delen zijn zelfs nog makkelijker om te doen. Daar leek het in ieder geval op toen ik een middagje bij hem heb doorgebracht.
Vandaag worden nieuwe skuttles en zwarte blinkers geleverd met dank aan Andor, weer een accentje erbij...zal wel weer een foto maken
Onze sponsors