Even voorstellen
- Mak
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Even voorstellen
hoe weet je of je koplampen 'zwart/donker' zijn, en welke optie is dat?

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik weet niet welke optie het precies is, de verkoper raadde het aanMak schreef:hoe weet je of je koplampen 'zwart/donker' zijn, en welke optie is dat?

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Tevens nog een vraagje, zijn de Harman Kardon speakers in de MINI hetzelfde (qua kwaliteit) als in de BMW (5 serie)? Kunnen de muziek instellingen per source aangepast worden?
- hansnl1
- Be Mini
Bericht
Hallo Moonwell,
Gefeliciteerd.
De configuratie ziet er mooi uit.
We hebben spijt dat we geen HK hebben genomen. Ik zou je aanraden HK te bestellen
Gr. Hans
Gefeliciteerd.
We hebben spijt dat we geen HK hebben genomen. Ik zou je aanraden HK te bestellen
Gr. Hans
- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
HK heb ik er al bij gekozen. Ik ben gewoon meer benieuwd naar de kwaliteit van de speakers. Ik heb nu een Scenic met Bose speakers.hansnl1 schreef:Hallo Moonwell,
Gefeliciteerd.
Gr. Hans
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik heb HK in mijn mini en dat is super dus denk dat in de nieuwste mini het ook super zou zijn 

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
X2 en ik had de laatste keer een MINI mee van het nieuwe type waar het niet in zat en dat was toch echt wel niet 1 maar 3 stappen terug vergeleken met de HK in de mijne en die van Daiel, dus ik zal dat zeker er bij nemenspeedy schreef:ik heb HK in mijn mini en dat is super dus denk dat in de nieuwste mini het ook super zou zijn

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Top man, dat is goed nieuws, gefeliciteerd !!!
Dus de 30e met de bups in de Mini op naar Eindhoven, kunnen wij hem ook allemaal zien
Dus de 30e met de bups in de Mini op naar Eindhoven, kunnen wij hem ook allemaal zien

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb me rot gezocht op het forum maar kan het maar niet vinden.. hoe kom ik aan een NewMiniCLub sticker?!
- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht 
Daar staat ze dan! Nog ingepakt en op de blokken... Nog 4 nachtjes slapen

Daar staat ze dan! Nog ingepakt en op de blokken... Nog 4 nachtjes slapen
- hansnl1
- Be Mini