Jenkins stelt zich voor.
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgende week woensdag is het dan zo ver; Mini gaat naar de dokter voor
* het verwijderen van de roest op de dorpels,
* Koelsysteem check
* ProTech behandeling

* het verwijderen van de roest op de dorpels,
* Koelsysteem check
* ProTech behandeling

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
)
Heb er best lang over getwijfeld, omdat het toch veel geld is voor "alleen maar" een lakverzegeling.
Maar het extra gemak bij het wekelijkse kuisen en het echt goed en duurzaam beschermen van de lak is het denk ik best waard.
Dan moet er nog worden gewit. De 27e wordt de keuken geplaatst.
Best nog wat werk te verzetten.
Ik wil heel graag van de partij zijn, maar durf écht niet te voorspellen dat we genoeg ruimte in de weekenden hebben.
Stel dat 't wel zou lukken, zou ik dan gewoon mogen aansluiten?
Ik laat dat inderdaad door Keram doen (Caram eigenlijk, maar what's in a name?Berthil schreef:Laat je het bij de Keram doen of ergens anders?
Ben ook benieuwd hoeveel er van te zien is bij een PW.
Voor het behoud en schoonhouden van je lak is het echter een goede keus ongeacht kleur.

Heb er best lang over getwijfeld, omdat het toch veel geld is voor "alleen maar" een lakverzegeling.
Maar het extra gemak bij het wekelijkse kuisen en het echt goed en duurzaam beschermen van de lak is het denk ik best waard.
Op dit moment bestaat onze keuken uit 1 ruimte met diverse stopkontakten en wat gas- en waterleidingen langs de muren en vloer... Vloer is inmiddels geegaliseerd en wordt zaterdag betegeld.Berthil schreef:Jammer dat je hem niet kan komen showen op KiKa.
Dan moet er nog worden gewit. De 27e wordt de keuken geplaatst.
Best nog wat werk te verzetten.
Ik wil heel graag van de partij zijn, maar durf écht niet te voorspellen dat we genoeg ruimte in de weekenden hebben.

Stel dat 't wel zou lukken, zou ik dan gewoon mogen aansluiten?

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij onze GT3 is het ook gedaan. Werkt erg goed moet ik zeggen, zeker op niet-metallic lakken. Het enige is dat je het beste een nieuwe auto kan laten voorzien van zo'n laag. Daar werd toen door die man van Protech een reden voor gegeven, maar die weet ik dus niet meer.... 

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoe ze't klaar speelt...
Maar ze doet 't toch telkens weer...
Simpel; is veel goedkoper.CooperS-lightningblue schreef:Bij onze GT3 is het ook gedaan. Werkt erg goed moet ik zeggen, zeker op niet-metallic lakken. Het enige is dat je het beste een nieuwe auto kan laten voorzien van zo'n laag. Daar werd toen door die man van Protech een reden voor gegeven, maar die weet ik dus niet meer....

Hoe ze't klaar speelt...
Ik weet 't niet...Blont-007 schreef:Gewoon aanmeldenzou ik zeggen, afmelden kan altijd.
Maar ze doet 't toch telkens weer...

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat een extra leuke bijkomstigheid is van het laten verwijderen van de roestpuntjes op de dorpels;
de nieuwe rubbers die ze erop geduwd hebben zorgen voor een strakker aanliggen van de deur/raam.
Daardoor rammelt het raam niet meer tegen het rubber.
de nieuwe rubbers die ze erop geduwd hebben zorgen voor een strakker aanliggen van de deur/raam.
Daardoor rammelt het raam niet meer tegen het rubber.

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Prom Queens
Stel: Je slaagt voor je eindexamen.
Je school organiseert een heuse Prom ball, American style.
Je ziet er goed uit en wilt maximaal indruk maken, zonder over the top te gaan.
Je zorgt voor passende kleding en, natuurlijk, passende "wheels".
Je hoort je allerlei plannetjes van mede klasgenoten aan;
een Hummer moet er komen!
Nee, roept 'n ander. Een Ferrari!
Onzin, zegt weer een ander. Een Bentley of Rolls!
Pfff, alle voorstellen van tafel vegend. Een zwart Mercedes SL 500 en ik kom in een wit pak met zwart hemd en zwarte spiegelbril.
Yeah right!
Het nichtje en een ook geslaagde vriendin/klasgenoot vroegen een collega van me om raad.
Het toeval wilde namelijk, dat we in deze periode deel namen aan het "Ambassador Program"
om de nieuwe Mitsubishi Pajero de showen in Limburg.
D.w.z. we krijgen zo'n bakbeest een paar dagen mee om in rond te kneuren.
Ik had de kleine Short (...) Body Pajero te leen en dan krijg je zo'n scenes op je parkeerplaats;

Maar dat vonden ze eigenlijk niks.
Ze zochten wat leukers, frivolers, veel coolers en stijlvollers tegelijk.
Nou..., zei voornoemde collega...,
ik zou eens die collega kunnen vragen die een Mini Cooper rijdt.
Waaaaah!
Was hun eerste reactie, Toch niet die uit The Italian Job he? Coooooooooooool!!!!!
Zo gezegd, zo gedaan.
Als rechtgeaard Mini Ambassador moet ik natuurlijk gehoor geven aan dat verzoek.
Voordat we naar het bal reden moest er wel nog even geposeerd worden
en het uitstappen oefenen...
En zeg nu zelf; een mooiere combinatie van dames, kleding en wheels is er nauwelijks denkbaar:

De rit er naartoe was een kleine belevenis voor de ladies.
Het schijnt dat ik me niet overal aan de geldende snelheidslimiten heb gehouden.
Maar ik was natuurlijk ook een beetje zenuwachtig...
Bij aankomst werden we inderdaad omringd door Italiaanse, Duitse, British (zelfs een Aston Martin was van de partij) en Amerikaanse juwelen.
Maar toch waren ze nog steeds super blij, dat ze deze keuze konden maken en in de meest stijlvolle wagen van het gezelschap konden worden afgeleverd.

Een zeer geslaagd begin van hun Prom Ball!
Je school organiseert een heuse Prom ball, American style.

Je ziet er goed uit en wilt maximaal indruk maken, zonder over the top te gaan.
Je zorgt voor passende kleding en, natuurlijk, passende "wheels".
Je hoort je allerlei plannetjes van mede klasgenoten aan;
een Hummer moet er komen!
Nee, roept 'n ander. Een Ferrari!
Onzin, zegt weer een ander. Een Bentley of Rolls!
Pfff, alle voorstellen van tafel vegend. Een zwart Mercedes SL 500 en ik kom in een wit pak met zwart hemd en zwarte spiegelbril.
Yeah right!

Het nichtje en een ook geslaagde vriendin/klasgenoot vroegen een collega van me om raad.
Het toeval wilde namelijk, dat we in deze periode deel namen aan het "Ambassador Program"
om de nieuwe Mitsubishi Pajero de showen in Limburg.
D.w.z. we krijgen zo'n bakbeest een paar dagen mee om in rond te kneuren.
Ik had de kleine Short (...) Body Pajero te leen en dan krijg je zo'n scenes op je parkeerplaats;

Maar dat vonden ze eigenlijk niks.
Ze zochten wat leukers, frivolers, veel coolers en stijlvollers tegelijk.

Nou..., zei voornoemde collega...,
ik zou eens die collega kunnen vragen die een Mini Cooper rijdt.

Was hun eerste reactie, Toch niet die uit The Italian Job he? Coooooooooooool!!!!!

Zo gezegd, zo gedaan.

Als rechtgeaard Mini Ambassador moet ik natuurlijk gehoor geven aan dat verzoek.
Voordat we naar het bal reden moest er wel nog even geposeerd worden
en het uitstappen oefenen...

En zeg nu zelf; een mooiere combinatie van dames, kleding en wheels is er nauwelijks denkbaar:

De rit er naartoe was een kleine belevenis voor de ladies.
Het schijnt dat ik me niet overal aan de geldende snelheidslimiten heb gehouden.
Maar ik was natuurlijk ook een beetje zenuwachtig...

Bij aankomst werden we inderdaad omringd door Italiaanse, Duitse, British (zelfs een Aston Martin was van de partij) en Amerikaanse juwelen.
Maar toch waren ze nog steeds super blij, dat ze deze keuze konden maken en in de meest stijlvolle wagen van het gezelschap konden worden afgeleverd.

Een zeer geslaagd begin van hun Prom Ball!
Laatst gewijzigd door Jenkins op 14 mei 2007, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors