@ Formula: de gemeente Amersfoort enigzins inschattende zullen daar wel de nodige Nee's en €'s over de lippen komen om dat gerealiseerd te krijgen.
We gaan zondag Amersfoort-Noord eens kennis laten maken met 180 MINI's
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Jeemig, ik betrap mezelf erop dat ik elke keer als ik even tijd heb ik naar het forum ga om even te kijken wat er geschreven is of welke foto's geplaatst zijn. Echt leuk dat er zoveel mensen zijn die dezelfde passie hebben voor één auto.
Geweldig ook om te zien hoe je ontvangen wordt in de club.
Het begon al super goed bij de dealer, Linda, gewoon relaxed.Kreeg haar auto mee voor een proefrit, ook een leuke, was toen nog de zwarte cooper met wit dak en beige leren bekleding!( Lin, je hebt nu inmiddels je dieseltje al denk ik, ook een pw toch? Als je van de zomer een cabriooootje hebt moet je me even bellen wil ik wel een stukje met je mee rijden!!!)
Ik heb enorm veel zin in morgen, lachen man 180 mini's!!! (Ja ik ben nieuw he, heb nog geen ervaring met zoveel mini's bij elkaar)
Moet zeggen dat ik ook zin heb in de Mini Challange. Ik ga dit jaar 3 races bekijken. Ik ben een enorme formule 1 fan en ga dan ook naar spa, gp België) en de gp van europa (nurnbergring) en ik heb de kaarten voor Zandvoort. Heb de challange al vaker gezien , en het is echt stoer. (zeker ook de stand op het merchandising terrein).
Nou wat een lul verhaal he .....iedereen tot morgen!
Formula schreef:Echt leuk dat er zoveel mensen zijn die dezelfde passie hebben voor één auto.
Geweldig ook om te zien hoe je ontvangen wordt in de club.
En niet zómaar één!
Ook ik heb zin in morgen!
Races zijn altijd leuk, hoewel ik niks met F1 heb ga ik er toch wel eens kijken. De clio cup met al dat duw en trek werk is nog steeds m'n favoriet!
Sorry cabriootje is al verkocht.. Vindt ik zelf ook niet zo leuk, maarja het zei zo.. HIHIHI.. Er moet wel geld verdient worden... Was leuk hé zondag, gaan we vaker doen..
Jammer... maar goede zaken doen is beter toch?
Inderdaad zondag was echt leuk, heb me echt super vermaakt en het bedrag wat we opgehaald hebben is helemaal boven mijn verwachting.
Echt super dat dit georganiseerd is ( en ook perfekt) en leuk om al die mini's bij elkaar te zien!
Hulde voor de organisatoren!!!!
Ik heb ook veel auto's herkend van het forum, helaas niet de eigenaren.
En Lin toch blijf ik erbij, je hebt het allerleukste beroep!!!!
Bedankt voor de spons, heb ik wel nodig met al die vliegjes nu op mijn mooie pepper white!!!