Kijk eens op de NewMINIclub-locatiekaart om te zien waar je wel enthousiaste reactie MAG verwachten

Hier in het Noorden valt het zeker tegen. Kom altijd dezelfde mini's tegen -> Rood met wit dak / Zilver met zwart dak / compleet zwart / groen met wit dak. Geen van hen groet terugTristan schreef:Moet zeggen dat het in het noorden ook best tegenvalt met zwaaiende minirijders, zelfs op duimpjes krijg ik vaak geen reactie.
Hey Kim,Kim Cooper schreef:
@Tristan: Ben je nog nooit tegen gekomen, ik werk in Groningen.
Gr Kim
ik wou het niet vermelden, niet iedereen hier rijdt met een gepimpte mini rond en ik niemand wil uitsluiten. Maar ik merk dus ook in de meeste gevallen zijn het de gepimpte mini's die terugzwaaien ...Mac Mini schreef:ik begin een beetje door te krijgen wie er wel of niet zal terug groeten...
groet wel
•clubstickers (die ik zelf niet heb, kan iemand me eraan helpen? PB'tje sturen.)
•mensen met aanpassingen aan de auto. andere vlag, bumperset andere velgen dan standaard mini velegn enz.
•Mensen die je al voor zijn met groeten.
ik begin een beetje door te krijgen wie er wel of niet zal terug groeten...
groet niet
• otto-mutsen
• sommige lease auto's met reclame van de baas b.v.b rabobank.
• lease auto's met het standaard pakket. geen extra smuk als verstralers of andere stickers enz.
Dit zijn mijn bevindingen.
vind het jammer.![]()
wat ik ook jammer vind is dat alle pukkelmannetjes gelijk willen racen als je voorbij komt. met dat heerlijke geronk en een aero kit.
OTTO Work Force eigenlijk; een uitzendbureau voor Polen. Het hoofdkantoor staat in Venray.mso schreef:Haha wat zijn OTTO-mutsen?Meiga schreef:
Alleen naar die OTTO-mutsen zwaai ik niet ...
Zo kom je uit je zakSaartje schreef:Nou, ik zwaai wel terug hoor. Ondanks dat ik in een leaseauto rijd, blond ben en niet meer piep. Ik vind het wel wat hebben, dat groeten. (Doe ik op de motor trouwens ook altijd). Mensen zijn in het verkeer vaak toch al zo agressief. Dus wat meer vriendelijkheid kan absoluut geen kwaad.
ps wanneer komt mijn mini een keer uit de zak?
Onze sponsors