"MINIJCW wordt Cooper S astro black"

Stel je hier even voor.

Wat te doen wat betreft het onderstel?

sportonderstel
17
53%
verlagen
5
16%
beide
10
31%

Totaal aantal stemmen: 32
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 sep 2006, 18:15

Robert schreef: Trouwens wel lef hoor, iedereen die nu de 2e generatie al besteld heeft, zonder er ook maar 1 meter in gereden te hebben..
achja, heb ik ook met mn huidige gedaan en is uitstekend bevallen :lol:
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 sep 2006, 18:26

@Robert, er is nog veel onduidelijkheid van hoe en wat met het sportonderstel. Wacht die info af en ga dan pas beslissen.

Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

18 sep 2006, 18:31

Robert schreef:Euh, je gaat geen sportonderstel nemen, maar wel laten zakken... Dan neem je toch een sportonderstel? Want met de huidige sport+ zakt ie toch ook zo'n 3 cm ten opzichte van het normale onderstel. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Cooper heeft standaard al een sportonderstel. Cooper S heeft een SS+
Scheelt dus 1cm.
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 sep 2006, 19:15

Gefeliciteeeeerd Coen!!! :feest
Dat wordt een hele vet coole auto (zou onze zoon zeggen) 8)
Ondanks de vieze koffie :mrgreen: op de preview heb je je niet van slag laten brengen en bent toch overstag gegaan!! :-))

Spannend hè?! Iets kopen, zonder er vooraf in te hebben gereden...'t is de 1e keer dat wij zo een auto hebben besteld trouwens.
MINIJCW schreef:@Robert, er is nog veel onduidelijkheid van hoe en wat met het sportonderstel. Wacht die info af en ga dan pas beslissen.

Afbeelding
Vwb dat onderstel: wij hebben er tijdens die preview al naar gevraagd bij de Mini NL-mensen, maar die zeggen dat de S niet lager wordt met een sportonderstel, alleen stugger.
Het sperdifferentieel komt trouwens pas in januari als optie beschikbaar.
MINI..what else?! :))
Afbeelding
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 sep 2006, 19:33

Die koffie a la champignonsoep heeft me gewoon bedwelmd. Waren gewoon paddos die erin zaten :shock: Marco heeft er een duidelijk voorbeeld van op een foto :mrgreen:

Ik ben er nog steeds niet uit wat betreft dat sportonderstel, en sperdifferentieel kan ik wel missen.

Ik zal even een poll maken over verlagen of sportonderstel nemen. Ik kan er geen keuze in maken :(

Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

18 sep 2006, 19:34

MINIJCW schreef:Die koffie a la champignonsoep heeft me gewoon bedwelmd. Waren gewoon paddos die erin zaten :shock: Marco heeft er een duidelijk voorbeeld van op een foto :mrgreen:

Ik ben er nog steeds niet uit wat betreft dat sportonderstel, en sperdifferentieel kan ik wel missen.

Ik zal even een poll maken over verlagen of sportonderstel nemen. Ik kan er geen keuze in maken :(

Afbeelding
Kom maar op met die poll :)
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2006, 18:27

MINIJCW schreef:Die koffie a la champignonsoep heeft me gewoon bedwelmd. Waren gewoon paddos die erin zaten :shock: Marco heeft er een duidelijk voorbeeld van op een foto :mrgreen:
:lachuh Waarom denk je, dat ik die polaroidfoto van mij & pdegast niet heb geplaatst!! :wink:
MINI..what else?! :))
Afbeelding
hein
Enthousiast
Enthousiast

20 sep 2006, 18:36

MINIJCW schreef:Ik zou willen dat ik hem kon configureren, maar is nog nergens mogelijk.
Weet wel dat ik de optie sportonderstel niet ga nemen, en hem wat cm laat zakken :D Dat geknots ben ik wel voortaan gewend :mrgreen:

Afbeelding
he die keuze heb ik ook gemaakt, de H&R veren zijn begin 2007 leverbaar :mrgreen:
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

20 sep 2006, 18:43

De sportonderstel van de nieuwe MINI is alleen andere veren of een combinatie van veren en schokdempers?
hein
Enthousiast
Enthousiast

20 sep 2006, 18:49

Maaij schreef:De sportonderstel van de nieuwe MINI is alleen andere veren of een combinatie van veren en schokdempers?
daar is dus heel veel onduidelijkheid over :( op diverse andere fora weten ze ook nog niks, maar als je de koni fsd's gewend bent wil je echt geen stug onderstel meer, dus gewoon een paar cm lager en klaar, zeker met de 18" oz ultalaggera's
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2006, 21:30

hein schreef:...maar als je de koni fsd's gewend bent wil je echt geen stug onderstel meer, dus gewoon een paar cm lager en klaar...
Is dat verschil zo groot dan in vergelijking tot alleen veren?
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

30 sep 2006, 17:48

De nieuwe MINI is echt mooi. Vandaag in Parijs mogen bewonderen :)

Nieuwe kleur zilver:
Afbeelding

Niet echt mijn kleur. Denk dat AB een beter keuze is :)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 sep 2006, 18:02

Vanmiddag in je JCW-tje gereden! Dat ding ligt echt als een blok beton op de weg! Niet normaal, geen greintje over of onderstuur! Alleen wel behoorlijk wat bandgepiep!

De Philip Morris bochtjes waren echt weer mega-smullen na zo'n enorm lange tijd zonder MINI!!! Coen, kerel, SUPER bedankt!!
Afbeelding
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

30 sep 2006, 18:18

Maaij schreef:De nieuwe MINI is echt mooi. Vandaag in Parijs mogen bewonderen :)

Nieuwe kleur zilver:

Niet echt mijn kleur. Denk dat AB een beter keuze is :)
Ik denk dat je die radiator zwart moet spuiten... die knipperlichten oranje geven hem wel persoonlijkheid, tis zo lelijk dat het de MINI weer apart maakt. Niet te conservatief.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 sep 2006, 19:33

@Kaj, geen dank. Was echt super. WIst echt niet dat je zo ver kon gaan met de mini. Die bochtjes zit ik nog van te genieten, en die filmpjes zijn super :D
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with

Terug naar “Who are U?”