achja, heb ik ook met mn huidige gedaan en is uitstekend bevallenRobert schreef: Trouwens wel lef hoor, iedereen die nu de 2e generatie al besteld heeft, zonder er ook maar 1 meter in gereden te hebben..

Cooper heeft standaard al een sportonderstel. Cooper S heeft een SS+Robert schreef:Euh, je gaat geen sportonderstel nemen, maar wel laten zakken... Dan neem je toch een sportonderstel? Want met de huidige sport+ zakt ie toch ook zo'n 3 cm ten opzichte van het normale onderstel. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Vwb dat onderstel: wij hebben er tijdens die preview al naar gevraagd bij de Mini NL-mensen, maar die zeggen dat de S niet lager wordt met een sportonderstel, alleen stugger.MINIJCW schreef:@Robert, er is nog veel onduidelijkheid van hoe en wat met het sportonderstel. Wacht die info af en ga dan pas beslissen.
Kom maar op met die pollMINIJCW schreef:Die koffie a la champignonsoep heeft me gewoon bedwelmd. Waren gewoon paddos die erin zatenMarco heeft er een duidelijk voorbeeld van op een foto
![]()
Ik ben er nog steeds niet uit wat betreft dat sportonderstel, en sperdifferentieel kan ik wel missen.
Ik zal even een poll maken over verlagen of sportonderstel nemen. Ik kan er geen keuze in maken![]()
MINIJCW schreef:Die koffie a la champignonsoep heeft me gewoon bedwelmd. Waren gewoon paddos die erin zatenMarco heeft er een duidelijk voorbeeld van op een foto
![]()
he die keuze heb ik ook gemaakt, de H&R veren zijn begin 2007 leverbaarMINIJCW schreef:Ik zou willen dat ik hem kon configureren, maar is nog nergens mogelijk.
Weet wel dat ik de optie sportonderstel niet ga nemen, en hem wat cm laat zakkenDat geknots ben ik wel voortaan gewend
![]()
daar is dus heel veel onduidelijkheid overMaaij schreef:De sportonderstel van de nieuwe MINI is alleen andere veren of een combinatie van veren en schokdempers?
Is dat verschil zo groot dan in vergelijking tot alleen veren?hein schreef:...maar als je de koni fsd's gewend bent wil je echt geen stug onderstel meer, dus gewoon een paar cm lager en klaar...
Ik denk dat je die radiator zwart moet spuiten... die knipperlichten oranje geven hem wel persoonlijkheid, tis zo lelijk dat het de MINI weer apart maakt. Niet te conservatief.Maaij schreef:De nieuwe MINI is echt mooi. Vandaag in Parijs mogen bewonderen
Nieuwe kleur zilver:
Niet echt mijn kleur. Denk dat AB een beter keuze is
Onze sponsors