En weer een Mini rijder erbij
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat klinkt erg goed! Wat heeft het nou uiteindelijk gekost en zou je het toevallig nog een keer kunnen herhalen bij iemand anders van de club?! 

- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik weet niet precies meer wat het heeft gekost, omdat ik de Parrot al langer had en alleen de interface erbij heb besteld.
Maar Mike verkoopt ook complete sets zoals deze
Komt nog wat belasting en verzenden bij.
Tja, of ik het nog een keer wil doen ?
Best, maar je blijft zelf verantwoordelijk
Op zich is het niet moeilijk, maar je hebt altijd kans dat je ergens een kras op maakt of zo.
De bedrading is een fluitje van een cent, alles plug & play.
O ja, dit schijnt niet te gaan als je comfort acces op je Mini hebt.
Grtz,
Rob
Maar Mike verkoopt ook complete sets zoals deze
Komt nog wat belasting en verzenden bij.
Tja, of ik het nog een keer wil doen ?
Best, maar je blijft zelf verantwoordelijk

Op zich is het niet moeilijk, maar je hebt altijd kans dat je ergens een kras op maakt of zo.
De bedrading is een fluitje van een cent, alles plug & play.
O ja, dit schijnt niet te gaan als je comfort acces op je Mini hebt.
Grtz,
Rob
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Okeej, mooi setje en qua prijs valt het volgens mij nog wel mee. Zal eens informeren wat de dealer wil excl. inbouw.
Ja tuurlijk, ik snap dat ik zelf verantwoordelijk blijf voor eventuele schade. Als iemand het al eens heeft gedaan weet je waar je op moet letten en zit het er vaak binnen no-time op. Bovendien haal ik er dan geen kapjes vanaf die niet hoeven en weet jij bijvoorbeeld nu of er ergens van die leuke plastic "klikkertje" zitten, die afbreken als je er teveel stress op geeft.
Eerst maar eens zo'n setje halen ergens!
Ja tuurlijk, ik snap dat ik zelf verantwoordelijk blijf voor eventuele schade. Als iemand het al eens heeft gedaan weet je waar je op moet letten en zit het er vaak binnen no-time op. Bovendien haal ik er dan geen kapjes vanaf die niet hoeven en weet jij bijvoorbeeld nu of er ergens van die leuke plastic "klikkertje" zitten, die afbreken als je er teveel stress op geeft.
Eerst maar eens zo'n setje halen ergens!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedankt voor alles! Ik laat weten als ik hulp nodig heb! Bedankt voor het aanbieden!
Super toch zo'n forum?!
Super toch zo'n forum?!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan moeten ze hem er inderdaad toch uithalen. Zou je dan alleen het BT-kitje moeten kosten, want aansluiten is zo gebeurd begrijp ik!Maaij schreef:Ik ga mijn dealer vragen of hij deze voor mij wilt inbouwen. Hele console moet er toch al vanaf voor de iPod kit. Denk dat het dan een kleine moeite is om de BT kit in te bouwen.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
[web]http://www.newministuff.com/new/shop.ph ... how&id=396[/web]
Deze moet ik denk ik hebben compleet met interface (188 pond). De vraag is of dit ook werkt icm navigatie, iPod kit en keyless entry.
Deze moet ik denk ik hebben compleet met interface (188 pond). De vraag is of dit ook werkt icm navigatie, iPod kit en keyless entry.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors