Voorstellen
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
De reden is heel simpel, de dealers kopen bij bert story de bmw's in. Maar als ik zo'n meeltje terug gestuurd kreeg belde ik ze toch eens op met de vraag waar ze het gore lef en de arrogantie vandaan haalde om zoiets te schrijven. En even langs gaan zal zeker ook helpen en dan naar het hoofd verkoop vragen. Ben er ook een aantal keer geweest, maar de verkoop daar "is niet geheel mijn smaak" en dan druk ik me nog maar zacht uit
Maar dat moet iedere dealer zelf weten.

Maar dat moet iedere dealer zelf weten.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Erg dom ja! Alhoewel ik ook de auto bij bert Story gehaald heb in Nijmegen en ik ben eigenlijk wel positief! Ben to nu toe altijd goed geholpen.
- MiniHans07
- One wheel wonder
Bericht
MINI, not yet for me
Beste mensen
Allereerst wil ik jullie nog een goed en gezond 2007 wensen.
Ik heb tussen kerst en oud en nieuw proefritjes gemaakt met een Suzuki Swift en een MINI Cooper (nieuw model). De MINI kon mij niet overtuigen van dat het een fijne auto is/was. Het viel me eigenlijk heel erg tegen. Ik had eerst met de Swift gereden en die reed fijn en prettig. Maar dat gevoel had ik totaal niet toen ik in de MINI reed. Het is heel gek waar ik eerst dacht dat de MINI zo fantastisch was is dat gevoel ineens weg. Ik wil niet zeggen dat de MINI slecht is, maar het is voor mij nog niet de auto die ik nu zou willen. De MINI hype pakte voor mij anders uit.
Allereerst wil ik jullie nog een goed en gezond 2007 wensen.
Ik heb tussen kerst en oud en nieuw proefritjes gemaakt met een Suzuki Swift en een MINI Cooper (nieuw model). De MINI kon mij niet overtuigen van dat het een fijne auto is/was. Het viel me eigenlijk heel erg tegen. Ik had eerst met de Swift gereden en die reed fijn en prettig. Maar dat gevoel had ik totaal niet toen ik in de MINI reed. Het is heel gek waar ik eerst dacht dat de MINI zo fantastisch was is dat gevoel ineens weg. Ik wil niet zeggen dat de MINI slecht is, maar het is voor mij nog niet de auto die ik nu zou willen. De MINI hype pakte voor mij anders uit.
Onze sponsors