Toekomstig coopertje...

Stel je hier even voor.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2007, 18:12

Ja, dat is een kwestie van smaak. Wat vind je zelf het mooist.
Het MINI-ste is om het dak wit te maken, dan springt hij er lekker uit. Echt MINI.
Als je van chroom houd is het blauwe dak erg mooi met hier en daar wat chroom. Zul je minder tegen komen vermoed ik dan een Lightning Blue met een wit dak. Dus origineel ben je dan wel.

Dat is het mooie van een MINI. Er is veel verschil, veel keus en er is altijd wel iets wat je mooi vind! :mrgreen:
Afbeelding
Peerkie
Be Mini
Be Mini

24 feb 2007, 13:18

Update: vandaag weer bij Renova geweest en weer niet gedurfd om de kleur om te zetten naar Oxygen Blue. Steeds als ik de plaatjes van die smurf op mijn computer zie denk ik: ik doe het gewoon. En als ik dan dat kleurenstaaltje weer zie weet ik het niet meer, omdat hij er in de showroom zo groenig uitziet. Nog steeds Lightning Blue met wit dus. Maar WEL de bestelling uitgebreid met: chromen tankdop en rotator spokes velgen i.p.v. de standaard. :D Productieweek is nu bekend: week 14 en aflevering ongeveer week 17. Wel jammer dat ik vandaag mijn grillbadge holder van Outmotoring heb ontvangen en dat ik nou nog zo lang moet wachten voordat ik die kan gebruiken... :(
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2007, 13:45

Erg mooie auto,gefeliciteerd. Tijd dat ik weer eens een meet ga bezoeken. Er is zoveel moois aangeschaft sinds de laatste meet. Ben inmiddels toch wel benieuwd.....
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2007, 18:56

Ik ben benieuwd hoe hij word Peerkie!! Als je zit te twijfelen nijg je vaak toch altijd meer naar één kant, vaak moet je die dan nemen (of in mijn geval, precies het tegenovergestelden).
Peerkie schreef:Wel jammer dat ik vandaag mijn grillbadge holder van Outmotoring heb ontvangen en dat ik nou nog zo lang moet wachten voordat ik die kan gebruiken... :(
Ik wil hem wel van je overnemen, kan je weer een nieuwe bestellen! :mrgreen:
Afbeelding
Peerkie
Be Mini
Be Mini

24 feb 2007, 19:22

CooperS-lightningblue schreef:Ik ben benieuwd hoe hij word Peerkie!! Als je zit te twijfelen nijg je vaak toch altijd meer naar één kant, vaak moet je die dan nemen (of in mijn geval, precies het tegenovergestelden).
Je weet niet half hoe benieuwd ik daar zelf naar ben! :lol:

CooperS-lightningblue schreef:
Peerkie schreef:Wel jammer dat ik vandaag mijn grillbadge holder van Outmotoring heb ontvangen en dat ik nou nog zo lang moet wachten voordat ik die kan gebruiken... :(
Neenee, deze hou ik zelf. Dan heb ik in elk geval vast IETS. Maar als je zo'n dingetje bestelt bij Outmotoring, dan heb je hem binnen een weekje in huis.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2007, 19:27

Peerkie schreef:
CooperS-lightningblue schreef:
Neenee, deze hou ik zelf. Dan heb ik in elk geval vast IETS. Maar als je zo'n dingetje bestelt bij Outmotoring, dan heb je hem binnen een weekje in huis.
Ja, I know. Ik dacht van, dat is lekker handig, voor ik dat heb besteld en voor het er dan eindelijk op zit zijn we al weer 1,5 jaar verder. :wink: Is typisch zo'n ding wat ik wel zou willen, maar wat er nooit komt :mrgreen: Ik ken dat van mezelf... :(

Maar goed, denk dat het Oxygen Blue een apart kleurtje word en als het er eenmaal is dat er meerdere mensen de stap nemen. Ik wist van LB ook niet wat ik moest verwachten, is uiteindelijk echt helemaal zoals ik hem wilde! Was dus de goede keus, terwijl ik in het begin meer naar Mellow Yellow neeg. Het komt wel goed. Gewoon doen wat het beste voelt!! :mrgreen:
Afbeelding
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2007, 23:10

@ Kaj: Is je brievenbus gejat? Of heb je een nieuwe mod geplaatst waardoor de luchthapper nu dichtzit? :mrgreen:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2007, 23:23

:lachuh
Afbeelding
Peerkie
Be Mini
Be Mini

07 mar 2007, 15:28

Laatste update: vandaag definitief besloten om TOCH voor de Oxygen Blue te gaan. Met wit dak en witte spiegels, vooralsnog geen strepen, misschien later eens een keer. Kon nog net wijzigen, mijn order verkeert momenteel in status 112, whatever that may be.

Geen broertje dus voor de auto van Kaj, maar .....

Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

07 mar 2007, 15:33

Toch voor Oxygen Blue gegaan zie ik. Had ik ook stiekem gedacht. Jij zat al zooo lang te twijfelen :)
Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. 1ste van de club geloof ik?
Wanneer is de verwachte levering?
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

07 mar 2007, 15:49

Peerkie schreef:Laatste update: vandaag definitief besloten om TOCH voor de Oxygen Blue te gaan. Met wit dak en witte spiegels, vooralsnog geen strepen, misschien later eens een keer. Kon nog net wijzigen, mijn order verkeert momenteel in status 112, whatever that may be.

Geen broertje dus voor de auto van Kaj, maar .....

Afbeelding
Hey Peerkie, gefeliciteerd met je smurfje, gaaf zeg lekker apart. 8)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mar 2007, 20:29

Hehe, ben je er eindelijk uit?! Zal wel een leuk wagentje worden en origineel. Eerste van de club die er een krijgt. Ben benieuwd hoe het staat met wit dak. Ik denk dat ik hem in dezelfde kleur had genomen. Maar goed mooi word het hoe dan ook toch wel! 8)
Afbeelding
Peerkie
Be Mini
Be Mini

TADAAAAA!

24 mar 2007, 13:47

:)) Mijn vriendin van MINI2 heeft fotoos gestuurd van haar Oxygen/witte Cooper. Ziehier.
Stel je hierbij voor: rotator spokes, witte knippers, panoramadak en S-tankdop en dan krijg je mijn Smurf!

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding Afbeelding

Wat vinden jullie? In elk geval voldoet dit een stuk beter aan mijn verwachtingen dan die foto van laatst. Ze vertelde er nog bij dat het een bewolkt en regenachtig was. Als het goed is, is de kleur dus bij mooi weer nog een stukje lichter.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

24 mar 2007, 13:53

Ziet er zeker niet slecht uit. Veel beter dan op het plaatje van de MINI configurator :)
Hoe lang moet je nog wachten?
Peerkie
Be Mini
Be Mini

24 mar 2007, 13:58

Komende week wordt hij geproduceerd en dan nog een week of 3... hopelijk minder!

Terug naar “Who are U?”