de prijs was neem ik aan wel incl. BPM toch?
tenminste... dat gaven ze aan in de verkoop verhaal eronder
Mini clubman JCW 2009
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Mini clubman JCW 2009
ja de prijs was incl. Nederlands kenteken, APK en BPM afbetaaldCheek-O schreef:de prijs was neem ik aan wel incl. BPM toch?
tenminste... dat gaven ze aan in de verkoop verhaal eronder
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik heb altijd pech met een lege tank.
meestal kom ik net bij een benzine station na koop van de auto :-)
meestal kom ik net bij een benzine station na koop van de auto :-)
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
misschien een rare vraag
maar ben op zoek naar stoel verhogers met isofix
dus een kinderstoel zonder rugleuning, zo dat de smurfen achterin zelf hun gordel aan kunnen doen
bestaat die optie? uiteraard wil ik zwarte liefst leren stoel verhogers, staat stoerder bij mij leren achterbank...
iemand ervaring mee? want in me huidige 106 zitten die dingen los, en als ik smurfloos aan het sturen ben vliegen die dingen over de achterbank, hoopte dat dit met isofix stoelverhogers niet is, maar ben bang dat ze niet bestaan....
weet ook ff niet of ik deze vraag hier of in een andere topic mag/kan plaatsen":)
maar ben op zoek naar stoel verhogers met isofix
dus een kinderstoel zonder rugleuning, zo dat de smurfen achterin zelf hun gordel aan kunnen doen
bestaat die optie? uiteraard wil ik zwarte liefst leren stoel verhogers, staat stoerder bij mij leren achterbank...
iemand ervaring mee? want in me huidige 106 zitten die dingen los, en als ik smurfloos aan het sturen ben vliegen die dingen over de achterbank, hoopte dat dit met isofix stoelverhogers niet is, maar ben bang dat ze niet bestaan....

weet ook ff niet of ik deze vraag hier of in een andere topic mag/kan plaatsen":)
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb op de achterbank 2 (van 2 hoog zelfs) van die zitverhogers maar die vliegen echt niet door de MINI heen hoor. En ik heb ook vollederen bekleding.
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Zie dit:
- Afneembare rugleuning
- Te gebruiken als losse zitverhoger
jacobaco schreef:dank je wel, zo iets maar dan zonder die rugleuning, dus alleen het zitvlak(
(zit verhoger met isofix )
Zie dit:
- Afneembare rugleuning
- Te gebruiken als losse zitverhoger

- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
ff 2e hands zoeken..
oke, dan vind ik het te dure zit verhogersminihenkie schreef:jacobaco schreef:dank je wel, zo iets maar dan zonder die rugleuning, dus alleen het zitvlak(
(zit verhoger met isofix )
Zie dit:
- Afneembare rugleuning
- Te gebruiken als losse zitverhoger![]()
![]()

- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
dit lijkt me een VET interieur.... ff kijken of ik dat kan benaderen....

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
1 iemand die je daarvoor moet benaderen is sowieso mij! 
stuur zou je denk ik even moeten vragen hier op het forum!

stuur zou je denk ik even moeten vragen hier op het forum!

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Als je dat zou willen wil ik best even aan je vertellen waar ik de spullen vandaan heb hoor stuur anders even een pm dan vertel ik je wel wat en waar

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- jacobaco
- Mod virus alert!
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht 
vraagje
ik kom verschillende Works bumpers tegen,
hoe heet de bovenste en hoe heet de onderste, en waarom zijn ze verschillend?? (zie dat de mistlampen anders zijn kwa positie) zijn de bovenste 2 een kleine aanpassing op een bestaande bumper? dus kan ik dat middelste gedeelte onder kenteken ook in mijn bumper plaatsen... of moet ik hem totaal aanpassen?

vraagje
ik kom verschillende Works bumpers tegen,
hoe heet de bovenste en hoe heet de onderste, en waarom zijn ze verschillend?? (zie dat de mistlampen anders zijn kwa positie) zijn de bovenste 2 een kleine aanpassing op een bestaande bumper? dus kan ik dat middelste gedeelte onder kenteken ook in mijn bumper plaatsen... of moet ik hem totaal aanpassen?
Onze sponsors