Op slag verliefd !

Stel je hier even voor.
Miss Cooper S
One wheel wonder
One wheel wonder

Re: Op slag verliefd !

22 feb 2015, 17:38

Gisteren hebben we "haar" dus opgehaald.
En wat rijdt het super !!!
Vandaag even voor de lol naar Katwijk aan Zee gereden. Helaas is de weg er naar toe nu net niet de juiste weg om de auto uit te testen op wat hij allemaal kan. Volgende keer maar een dagje Duitsland inplannen.

Totaaaaaal anders dan mijn vorige auto, de Fiat 500. Maar ja dat was bekend. Absoluut niet met elkaar te vergelijken, alleen de fun factor is bij beide auto´s super leuk.
Het zal wel even duren voordat we de boordcomputer enz. door hebben. Wat zitten daar veel functies op.

Omdat het een demo is van een kleine maand oud, had helaas 1 velg een hele kleine beschadiging, was alleen niet echt storend/zichtbaar zo 1, 2, 3.
Maar wat een super service van de dealer in Apeldoorn.......de verkoper heeft voor een hele nieuwe velg gezorgd :icon_top: !!!
Nu nog op zoek naar een paar mooie 16" velgen voor winterbanden. We zitten te twijfelen aan originele zwarte Mini velgen of een totaal ander soort velg, die meer lijkt op wat er nu onder zit.
Zwart staat er natuurlijk ook heel mooi onder.

Klopt het trouwens dat bij het achteruit in parkeren alleen de rechter spiegel naar beneden draait ?
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2015, 20:45

Fijn te horen dat ie goed bevalt!

Kan niet wachten op de onze haha. Voor winterwielen zou ik eBay.de in de gaten houden voor originele zwarte velgen.

Hebben jullie elektr. inklapbare en dimmende buitenspiegels? Ik heb dat niet besteld maar zou het wel super vinden als ik ook de kantelende buitenspiegel zou hebben. Dat is super!
Miss Cooper S
One wheel wonder
One wheel wonder

22 feb 2015, 20:54

peter schreef: Hebben jullie elektr. inklapbare en dimmende buitenspiegels? Ik heb dat niet besteld maar zou het wel super vinden als ik ook de kantelende buitenspiegel zou hebben. Dat is super!
Ja, de spiegels zijn idd elektrisch inklapbaar en dimmend. Is ideaal dat de rechter spiegel naar beneden kantelt. Iets veiliger voor de rechter velgen.
Afbeelding
2Kaatjes
Be Mini
Be Mini

22 feb 2015, 21:20

Wauw wat een bolide! Heel veel fun met je nieuwe liefde ;-)
Lucky 7 :icon_top:
Afbeelding
Miss Cooper S
One wheel wonder
One wheel wonder

24 feb 2015, 20:45

Vanmiddag de sport antenne gekocht. Dus de 1e verandering is een feit ! Maar is echt de moeite waard, zo'n korte antenne staat veel mooier. En gewoon gekocht bij de dealer in Amersfoort met 11 % korting.
Afbeelding
Miss Cooper S
One wheel wonder
One wheel wonder

13 mar 2015, 15:45

Weet iemand misschien hoe ik het navigatiescherm kan schoonmaken ? Nu het zonnetje zo lekker fel schijnt zie ik diverse vingerafdrukken op het scherm. Blijkbaar heeft iemand, in de 2 weken dat ze een demo - auto was, gedacht dat het een touchscreen was.......
Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 mar 2015, 16:39

Mooi zeg!!
Die S met automaat is ook echt een feest om mee te rijden! Lekker geluidje!

Navi scherm schoonmaken: gewoon met een zachte doek? Mss met een klein beetje glass-ex op de doek? Of van dat spul waar je ook je compuscherm mee kunt schoonmaken.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

13 mar 2015, 17:09

Mooie wagen!!!! Ben heel benieuwd om hem live te zien. Kom je zondag ook naar Antwerpen?
Miss Cooper S
One wheel wonder
One wheel wonder

13 mar 2015, 17:32

louisvdd76 schreef:Mooie wagen!!!! Ben heel benieuwd om hem live te zien. Kom je zondag ook naar Antwerpen?
Ik las helaas woensdag pas dat er een meeting was in Antwerpen. Dus ik denk dat ik te laat ben met opgeven. Lijkt mij wel super cool om al die verschillende Mini's te zien, de een nog mooier dan de ander.
Afbeelding
Miss Cooper S
One wheel wonder
One wheel wonder

13 mar 2015, 17:45

Cannuccia schreef:Mooi zeg!!
Die S met automaat is ook echt een feest om mee te rijden! Lekker geluidje!

Navi scherm schoonmaken: gewoon met een zachte doek? Mss met een klein beetje glass-ex op de doek? Of van dat spul waar je ook je compuscherm mee kunt schoonmaken.
Ja, waarschijnlijk kan je het scherm wel vergelijken met een computerbeeldscherm.

En idd.......dat geluid is SUPER ! De 1e keer tijdens de proefrit schrok ik mij een hoedje toen we wat snelheid gingen maken in de sportstand.......wauw ! Ik wilde eigenlijk geen automaat omdat ik nog "jong" ben :lol: , maar mijn man zei : doe nu maar gewoon....na een dag wil je niet anders meer. En dat klopt, heerlijk een automaat !!
Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

13 mar 2015, 17:57

Ja het is vol nu in Antwerpen. 120 zijn het er... Gewoon fb en het forum goed in de gaten houden!
Miss Cooper S
One wheel wonder
One wheel wonder

13 mar 2015, 18:03

Wat is dat trouwens voor een meeting bij Apeldoorn vrijdagavond 3 april ?
En komt er ook nog zo'n meeting à la Antwerpen in Nederland dit jaar ?
Afbeelding
Marcel1973
4 op een rij!
4 op een rij!

13 mar 2015, 19:45

Fraai exemplaar hoor en van een S heb je inderdaad alleen maar plezier. Enjoy!
Mini Cooper S | R53
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

13 mar 2015, 19:45

Meet in Apeldoorn is een parking meet op de de parking van de Mac volgens mij.
Gewoon elkaars mooie Mini's bekijken, bijkletsen en informatie uitwisselen en indien gewenst onder het genot van een bakje Mac koffie of burgertje.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
dirk cooper s
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

13 mar 2015, 19:59

scherm gewoon schoonmaken met spul voor lcd of computerscherm spray, spray op doek spuiten
niet rechtstreeks op het scherm,heb het ook pas gedaan,de hele vingerafdrukken zijn weg,
succes met je mooie s,veel plezier.
gr: dirk :icon_top:

Terug naar “Who are U?”