Maar Miranda, het komt vast goed... we slaan ons er wel doorheen met de steun van de MINI vriendjes hier

JAAAA, Roels is goed! Maar niet vanavond, vanavond moet er gesport worden. Wat weet jij trouwens van Roels? Zie dat je uit Amersfoort komt. Ken daar ook wel het 1 en ander.Arjan schreef:Tip: ga eten bij Roels
Ja Ida maar ook Sleefje houd van shoppen niet te vergetenMIMI schreef:Ida schreef: Shoppen zei daar iemand shoppen
Jahaa, shoppen in Antwerpen, ken je dat? ;-) Heb ik hier een mede shopaholic gevonden![]()
Kwam onderweg diverse MINI's tegen, kon helaas niet seinen staat zo raar als je zelf (nog) geen MINI rijdt.
MIMI schreef:Ida schreef: Shoppen zei daar iemand shoppen
Jahaa, shoppen in Antwerpen, ken je dat? ;-) Heb ik hier een mede shopaholic gevonden![]()
Kwam onderweg diverse MINI's tegen, kon helaas niet seinen staat zo raar als je zelf (nog) geen MINI rijdt.
Ja daar lijkt het wel op en ze is nog steeds niet terugArjan schreef:Sterkte William! maar... gewoon op de koffie komen bij een NewMINIclub meeting hoor:)
en ik had al zo'n vermoeden dat je je MINI al had overgedragen aan MIMI want die is nog niet op het forum gesignaleerd vandaagvast een rondje NL aan het doen
JAAAHAAAAA!!! Jippie!!! Heb al 200km op de teller staan en kon er niet genoeg van krijgen. Nu was het toch wel echt tijd om de MINI voor de deur te parkeren en een nachtje rust te gunnen, kunnen we morgen weer op pad!new mini schreef:Ja daar lijkt het wel op en ze is nog steeds niet terugArjan schreef: en ik had al zo'n vermoeden dat je je MINI al had overgedragen aan MIMI want die is nog niet op het forum gesignaleerd vandaagvast een rondje NL aan het doen
Een uitgelezen kans hoor om William mee te nemen. Hij heeft ervaring te over en nog mooier: op 18 juni is er de rit van de acht zaligheden met start in Eindhoven.MIMI schreef:Enne, William gaat gewoon een keertje met me mee als (bij)rijder naar een meet!
Onze sponsors