Toekomstig coopertje...

Stel je hier even voor.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 mar 2007, 14:39

Niet verkeerd zeg! Eigenlijk best wel een leuk kleurtje!! 8)
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

24 mar 2007, 14:42

Nu je Parking nog aanpassen :)
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

24 mar 2007, 18:05

Hey Peerkie,

Hij ziet er echt goed uit zeg. 8)
Ben errug benieuwd hoe het straks in het echt is zeg. :P
Leuk dat je contact hebt met iemand van MINI2 die dezelfde combi heeft als jouw. :wink:
sandradonnee
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

24 mar 2007, 18:18

Gave kleur ik ben benieuwd ,en kijk uit naar je foto's als je hem hebt :wink:
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 mar 2007, 22:18

Ben nog steeds zeer benieuwd hoe hij er in "real-life" uit zal zien.

(en toch lijkt me een zwart dak leuker, maar ja zal wel een guys-thing zijn :wink: )
Peerkie
Be Mini
Be Mini

11 apr 2007, 19:27

Mijn MINI staat bij Renova!:)) Vanmiddag meteen gaan kijken maar helaas geen fototoestel bij me. Ziet er goed uit, S-dop moet er nog wel op worden gezet want dat schijnt niet vanuit de fabriek te gebeuren (ja, wel bij een S natuurlijk :mrgreen: ). En volgens mij kloppen de velgen ook niet, ik weet eigenlijk niet of dat ook achteraf gebeurt. Ik heb er even ingezeten op de plastic hoezen, hij was net vandaag binnengekomen dus nog niks aan gedaan. Stom genoeg helemaal vergeten naar het opbergpakket te kijken... Volgende week vrijdag wordt hij afgeleverd maar voor die tijd ga ik nog wel eens een fotootje maken!
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2007, 19:29

Peerkie schreef:Mijn MINI staat bij Renova!:)) Vanmiddag meteen gaan kijken maar helaas geen fototoestel bij me. Ziet er goed uit, S-dop moet er nog wel op worden gezet want dat schijnt niet vanuit de fabriek te gebeuren (ja, wel bij een S natuurlijk :mrgreen: ). En volgens mij kloppen de velgen ook niet, ik weet eigenlijk niet of dat ook achteraf gebeurt. Ik heb er even ingezeten op de plastic hoezen, hij was net vandaag binnengekomen dus nog niks aan gedaan. Stom genoeg helemaal vergeten naar het opbergpakket te kijken... Volgende week vrijdag wordt hij afgeleverd maar voor die tijd ga ik nog wel eens een fotootje maken!
Nu al?! Dat is snel! Hoe kan je nou gaan kijken zonder fototoestel?! :s Snel terug om foto's te maken foei :mrgreen:

Gefeliciteerd! Hij zal er maandag nog wel staan toch?! Dan neem ik mijn digi ook even mee, ben er maandag toch! 8)
Afbeelding
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2007, 19:32

Daar gaat dan heel onze strategy om te gaan posten in Oosterhout.

Maar dit is toch erg goed nieuws voor je :feest
Heb je eens de kleur in real-life gezien. Ik zal proberen vrijdag eens langs te gaan maar verwacht dat jij toch wel voor die tijd een goede :Foto hebt gemaakt.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

11 apr 2007, 19:36

Hey goed nieuws Peerkie, morgen eens even gaan kijken bij Renovie. :P
Peerkie
Be Mini
Be Mini

11 apr 2007, 20:03

CooperS-lightningblue schreef: Hoe kan je nou gaan kijken zonder fototoestel?! :s Snel terug om foto's te maken foei :mrgreen:

Gefeliciteerd! Hij zal er maandag nog wel staan toch?! Dan neem ik mijn digi ook even mee, ben er maandag toch! 8)
Kwestie van vanmiddag op kantoor te horen krijgen dat hij er is, en dan om vijf uur als een gek van Zuid Breda naar Noord trappen omdat ik net vandaag eens op de fiets was en nog wel voor sluitingstijd daar wilde zijn. Geen tijd dus om thuis nog een fototoestel op te halen!
Hij staat er maandag zeker nog, volgens mij gaat hij toch nergens heen tot volgende week vrijdag!:rijden

Ik ga denk ik a.s. vrijdagmiddag even fotoos maken.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2007, 20:05

Als het kan zet ik die van Bernard en mij ernaast. Alle kleuren blauw op een rijtje! :mrgreen:
Afbeelding
Peerkie
Be Mini
Be Mini

23 apr 2007, 18:42

Helaas, tijdens zijn tweede grote rit, vandaag op weg naar Middelburg, een ster in de ruit. :(
Een steentje neem ik aan, want ik hoorde een harde tik, maar ik zat daar zowat alleen op de weg dus hoe dat zo kan opspringen is me een raadsel. Morgen kan ik gelukkig terecht om het te laten repareren. Want zo'n nieuwe auto met een ster in de voorruit dat kan natuurlijk niet.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

23 apr 2007, 18:44

Jeetje balen zeg, ja soms vraag je je af waar het vandaan komt. :?
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 apr 2007, 00:26

Ja ze zijn vrij gevoelig met steentjes. Met het wassen, kleien en waxen van afgelopen zaterdag zag ik dat de voorruit als flink wat steenslag schade had opgelopen in de 6200 kilometer die er nu op staan. Gelukkig geen sterretjes, maar wel hele klein pitjes en stukjes uit de voorruit. :?

Hoort erbij. Snel laten maken in ieder geval.
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”