Dit was te verwachten he.... na die leen mini van Heurkens
Voor je vragen kan je ook eens contact opnemen met Che hier van het forum. Niet meer zo actief hier maar heft best wel wat technische kennis in huis... En woont in Beesel
Heey joeri (heunen neem ik aan haha)
Ja het virus is toe geslagen.
Even een udpate omtrent de mini.
De dealer heeft geconstateerd dat de V snaar bijna aan het einde van zijn leven was en dat het geluid waarschijnlijk van de krukasdemper? komt.. Het was een poule of iets wat aan de krukas zit aan de V snaar zijden. Hier zats iets rubbers aan wat kapot is en wat flink klapperde.. Dit was volgens de dealer het geluid want dit hadden ze al een aantal keren gehad..
Hij staat dus ni bij de dealer en hopen dat als ik hem vrijdag haal hij weer vanouds is en geen gekke geluiden maak! Ik hou jullie op de hoogte!
Honda Civic EJ2Honda Civic EK3Honda Del SolBMW E36 325 CoupeHonda Civic EGHonda Civic EK3Nissan 200SX S14Grande Punto SportMini Cooper S R53
Nee bij de proefrit niks gemerkt... En ik moest iets en wist niet anders waar ik hem heen kon brengen.. Ik moest op hele korte termijn iets.. Moet dagelijks mijn auto hebben.. De dealer zegt ook dat ik hier beter niet meer mee kan rijden.. Alleen het rare vond ik dat hij toch nog goed vermogen had..
Honda Civic EJ2Honda Civic EK3Honda Del SolBMW E36 325 CoupeHonda Civic EGHonda Civic EK3Nissan 200SX S14Grande Punto SportMini Cooper S R53
De Maasche belde net dat het weinig zin heeft om te mini te maken. De waterpomp lekte, Rondom de kop was een olie lekkage, Airco moest bijgevuld worden, Draagarmen voor waren rot en nog meer..
Ik baal zo ontzettend.. Had eindelijk mijn droom auto en nu heb ik dit.. Heb verdomme de hele dag al het water aan de ogen staan en kon de verkopen echt ........
Ik weet nu echt niet wat ik moet.. moet ik de mini verkopen.. Maar goed wat ik krijg ik er dan nog voor.. Of moet ik hem laten maken wat bij de dealer dik 4000 euro gaat kosten (wat veel te duur is maar goed ik kan verder niks).. Ik zou niet weten waar ik hem heen moet brengen en durf niet naar spenki te rijden..
Of deze inruilen op een andere Mini Cooper S.. maarja goed wie weet wat je dan koopt..
Ik ben einde raad en zit er helemaal doorheen. door mijn werk (ambulancechauffeur) moet ik dagelijks een auto hebben...
Dan vraag je of je de ambulance ook prive mag gebruiken .
Maar niet zo down man voor ieder probleem is er een oplossing eventueel een auto ambulance huren voor het vervoer van je auto bv.
Ik zou zeker voor een andere oplossing gaan kijken maar is je compressor nu wel of niet stuk? want dan moet de waterpomp er toch af mits die stuk is.
Ja volgens de dealer is het lager van de compressor kapot of eruit gelopen..
Maar goed ik weet dus echt niet wat ik nu moet.. Gezien ik een auto voor maandag moet hebben..
Ben echt einde raad nu.. Want laten maken heeft denk ik geen zin gezien de gigantische kosten...
Maar goed ik zou de auto dan ergens heen moeten brengen maar ik weet niet waarheen..