Elkaar groeten...
- Biccie
- Leerling Mini lid
Bericht
Blunder van de dag?:
Reed in mijn auto (Fait Punto) en zag een supergave chocolade bruine clubman met zwart dak en stak spontaan mijn duim omhoog.
Mmmmmhhhh, zag de bestuurder denken: stomme doos
haha
Ben benieuwd of hij ook zo reageerde als ik in onze mini had gezeten.....
Reed in mijn auto (Fait Punto) en zag een supergave chocolade bruine clubman met zwart dak en stak spontaan mijn duim omhoog.
Mmmmmhhhh, zag de bestuurder denken: stomme doos

- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
marss
Gewoon blijven zwaaien!!!Biccie schreef:Blunder van de dag?:
Mmmmmhhhh, zag de bestuurder denken: stomme dooshaha

marss
- Walter_R
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Hahaha, rij nu nog in een Golf wedden dat niemand van jullie terug gaat zwaaien
. Maar belooft zodra ik (ergens september) in de Cooper S rond rij, zal ik wel zwaaien. Als ik met mijn andere helft in de nieuwe Fiat500 mee ga, wordt er overigens niet gezwaaid (als we een andere Fiat500 tegenkomen), enne vaak ook strak vooruit gekeken. 

Laatst gewijzigd door Walter_R op 04 jul 2008, 08:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

)

(kon het niet nalaten om even gauw op te trekken bij het stoplicht

Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Hoi, wij rijden nu bijna twee maanden in onze nieuwe Mini Cabrio. Vooral als we met de kap open rijden wordt er wel gegroet. Laatst zelfs door een oude kever Cabrio. Zou het aan de cabrio liggen

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- MoJo & ArDa
- Leerling Mini lid
Bericht
Hoi in oktober komt bij ons de clubman S. Weliswaar eentje in de lease (geen grote mod's mogelijk) en ik in m'n jasje dasje, maar groeten zal ik. Ik steek nu al vaak m'n duim op naar mini's (rijdt nu nog peug family-car). Soms wordt er terug direct spontaan gereageerd, maar lang niet altijd; ze denken ook wie is die kerel in die family peug...?
Echter als je vaak vaste routes rijdt en dezelfden tegenkomt leert dat volhouden wordt beloond. Na een paar keer wordt er teruggereageerd. Gaaf toch.
Kortom: volhouden!!

Echter als je vaak vaste routes rijdt en dezelfden tegenkomt leert dat volhouden wordt beloond. Na een paar keer wordt er teruggereageerd. Gaaf toch.
Kortom: volhouden!!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Alleen als ik de NewMINIclubsticker zie steek ik mijn hand omhoog
gr.
floris
ik ben er ook mee gestopt, denken elke keer dat ik een of andere idioot ben.turbootje schreef:...ik heb het zwaaien een paar maanden volgehouden, maar kreeg weinig reacties.. Lichten geeft veel meer response!
Alleen als ik de NewMINIclubsticker zie steek ik mijn hand omhoog

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors