CooperS-indiblue wordt CooperS-lightningblue
- Fred
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Wat een rip offNexus schreef:Is een optie a 0 EUR, die je dus wel specifiek moet aanvinken.Ivo schreef:Is een sportonderstel (of sportonderstel plus) niet meer standaard bij de R56 Cooper S?CooperS-indiblue schreef:Hallohallo allemaal,
Toch geen panoramadak genomen, maar wel een sportonderstel, dat hoort er toch wel bij. Papieren getekend en nu maar afwachten.......
-edit- Hmm zo stond het in de UK prijslijst. In de NL prijslijst zie ik het als optie a 269 EUR staan...

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hé Jongens was een reuze gezellig uurtje weer vandaag. Tijd was iig weer zo voorbij en moest ik weer richting huis voor ik het wist.
De fles champagne ligt hier achter slot en grendel en zullen we zeker
ontkurken als jullie de nieuwe aanwinsten gaan ophalen, ik kijk er naar uit!!!!.
Mss krijgen jullie ze wel op mijn verjaardag dat zou helemaal de kers op de taart zijn.
Ik ben blij dat ik iedere dag langs de dealert rijdt zodat ik mss jullie mini's wel eerder spot als jullie.
O ja, wel minder is dat mij iets in mijn been heeft gestoken en het helemaal rood en dik is en verga van de jeuk.

De fles champagne ligt hier achter slot en grendel en zullen we zeker
ontkurken als jullie de nieuwe aanwinsten gaan ophalen, ik kijk er naar uit!!!!.

Mss krijgen jullie ze wel op mijn verjaardag dat zou helemaal de kers op de taart zijn.
Ik ben blij dat ik iedere dag langs de dealert rijdt zodat ik mss jullie mini's wel eerder spot als jullie.

O ja, wel minder is dat mij iets in mijn been heeft gestoken en het helemaal rood en dik is en verga van de jeuk.

Laatst gewijzigd door Blont-007 op 16 sep 2006, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat denk je van ons?Blont-007 schreef:De fles champagne ligt hier achter slot en grendel en zullen we zeker
ontkurken als jullie de nieuwe aanwinsten gaan ophalen, ik kijk er naar uit!!!!.![]()
Zie je, god straft meteen....Blont-007 schreef: Ik ben blij dat ik iedere dag langs de dealert rijdt zodat ik mss jullie mini's wel eerder spot als jullie.[/i]

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gister eens een opname gemaakt van m'n huidige Sje. Beetje met het gas spelen. Hij ploft zo lekker!
Link naar het geplof
O ja let niet op het begin en eind, maar kreeg ze niet netjes weg, dus heb ze maar laten staan.
MINIJCW schreef:Heb al gezegd tegen Tim, als ze binnen zijn zet ze ver weg waar die blonte paparazzi ze niet kan vinden![]()

Gister eens een opname gemaakt van m'n huidige Sje. Beetje met het gas spelen. Hij ploft zo lekker!
Link naar het geplof
O ja let niet op het begin en eind, maar kreeg ze niet netjes weg, dus heb ze maar laten staan.

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij chili cooper S nog steeds o euro !Nexus schreef:Is een optie a 0 EUR, die je dus wel specifiek moet aanvinken.Ivo schreef:Is een sportonderstel (of sportonderstel plus) niet meer standaard bij de R56 Cooper S?CooperS-indiblue schreef:Hallohallo allemaal,
Toch geen panoramadak genomen, maar wel een sportonderstel, dat hoort er toch wel bij. Papieren getekend en nu maar afwachten.......
-edit- Hmm zo stond het in de UK prijslijst. In de NL prijslijst zie ik het als optie a 269 EUR staan...