die had ik vanochtend ook gezien :-)
Alleen op http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Sunny/SN3830.htm" onclick="window.open(this.href);return false; waren ze niet zo positief.
Dacht zelf aan deze http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nankang/SV2.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - 289,- voor 4 stuks ook niet echt duur.
Even voorstellen
- peerxd
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Re: Even voorstellen
Tja, ik probeer het gewoon, kom er vast deze winter mee door
.
Nankang is ook prima, alleen moet je de zomerbanden (NS2) er niet van hebben. Alles leuk en aardig, met droog weer. Maar bij iets vochtig weer of regen zijn ze drama. Ook slijten ze lekker snel, heb destijds onder mijn Peugeot 306 er in 1 weekend een setje opgereden (nieuw naar glad), ongv 3000 km gok ik (uiteraard wel fatsoenlijk gereden haha).

Nankang is ook prima, alleen moet je de zomerbanden (NS2) er niet van hebben. Alles leuk en aardig, met droog weer. Maar bij iets vochtig weer of regen zijn ze drama. Ook slijten ze lekker snel, heb destijds onder mijn Peugeot 306 er in 1 weekend een setje opgereden (nieuw naar glad), ongv 3000 km gok ik (uiteraard wel fatsoenlijk gereden haha).
- peerxd
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
toch maar ff de order gewijzigd in nankang sv2
, zag er inderdaad wat meer ervaringen van op het internet.. kan ik het beter direct 'goed' doen.

- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Heel mooi, was niet mijn bedoeling hoor om je van gedachte te laten veranderen.
Maar volgens mij zijn die Nankang een iets betere keuze, als ik de reviews mag geloven vooral op nat beter.
En gezien de winters hier is het meer nat dan droog :-)
Maar volgens mij zijn die Nankang een iets betere keuze, als ik de reviews mag geloven vooral op nat beter.
En gezien de winters hier is het meer nat dan droog :-)
peerxd schreef:toch maar ff de order gewijzigd in nankang sv2, zag er inderdaad wat meer ervaringen van op het internet.. kan ik het beter direct 'goed' doen.
- peerxd
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- peerxd
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
eindelijk weer een beetje tijd om even iets te plaatsen..
Waar waren we alweer gebleven, oja de winterbanden, die zijn inmiddels gemonteerd
heb tevens us lights erop gezet, voor en achter, althans dat was de bedoeling. Helaas waren de delen voor de achterzijde beschadigd tijdens verzending, die zijn nu dus opnieuw onderweg.
Gisteren ook een leuke veerpoot brug aangeboden gekregen van carbon, die heb ik niet kunnen laten liggen en dus direct maar gemonteerd.
Helaas had het bedrijf waar ik de velgen heb besteld problemen met levering. Dus dat gaat allemaal iets langer duren.
Waar waren we alweer gebleven, oja de winterbanden, die zijn inmiddels gemonteerd

Gisteren ook een leuke veerpoot brug aangeboden gekregen van carbon, die heb ik niet kunnen laten liggen en dus direct maar gemonteerd.
Helaas had het bedrijf waar ik de velgen heb besteld problemen met levering. Dus dat gaat allemaal iets langer duren.
- peerxd
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Weer even een berichtje, us lights rondom zitten er inmiddels weer een poosje op! De roti's zijn binnen en we gaan verder! Rolkooi is besteld en recaro cs stoeltjes 
Dus het wachten is op de zon!

Dus het wachten is op de zon!

- peerxd
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
je gaat lekker jonge!!
die recaro's van Aart?!
dan mag je binnenkort wel even langskomen!!:D
die recaro's van Aart?!

dan mag je binnenkort wel even langskomen!!:D
- peerxd
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Aero setje denk ik niet, misschien nog een keer opnieuw laten chippen. Eerst maar ff weer sparen
en idd de recaro's via Aart

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ook niet alleen aeros skirts?
tenminste.... dat wil ik namelijk wel!:P
ja spaar maar weer, want je Mods kosten geen paar tientjes! haha
nice, ben echt benieuwd!!!
tenminste.... dat wil ik namelijk wel!:P
ja spaar maar weer, want je Mods kosten geen paar tientjes! haha