Nee het liefste ging ik er met een aantal vuisten naar terug om hem harstikke in elkaar te trimmen en zijn huis aan te steken ofzo..
Maar goed hij werkt niet echt mee.. Dus ik kon hem echt wel wat aandoen maar goed..
Ik durf niet naar Enschede te rijden met de mini want ben bang dat hij onderweg kapot loopt.. En daarbij zou dan een motorswap goedkoper zjin maar ik moet op korte termijn een auto hebben.. kan geen week zonder auto.. Heb de verkoper nog gezegt aub dit is mijn droomauto en beloof me dat hij goed is want ik kan het me niet veroorloven om een kapote auto te kopen.. Daarbij heb ik mijn goede fiat hierop ingeruild.. Had ik dit maar nooit gedaan..
Michael uit Limburg ----> Mini R53 S US lights Pag 7
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Michael uit Limburg ----> Mini R53 S PECH PECH PECH pag
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Bel anders even met spenki, misschien heeft hij een idee/oplossing.
Auto Spenkelink Enschede
Stokersdorpweg 5
7532 PT Enschede
Tel: 06-53203013
Website: http://www.autospenkelink.nl
Auto Spenkelink Enschede
Stokersdorpweg 5
7532 PT Enschede
Tel: 06-53203013
Website: http://www.autospenkelink.nl
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zuur man!
Autoambulance huren desnoods en dan ergens anders heenrijden is goedkoper dan bij de dealer late fixen denk ik.
Kan je tijdelijk niet op worden gehaald door een collega o.i.d.?

Autoambulance huren desnoods en dan ergens anders heenrijden is goedkoper dan bij de dealer late fixen denk ik.
Kan je tijdelijk niet op worden gehaald door een collega o.i.d.?
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Nou het rijden is geen probleem en het probleem is eigelijk ook zo goed als opgelost dankzij daveke-oranje
Deze woont op 20 min van mij af en hij heeft nog een facelift compressor met 11% pully liggen met waterpomp wat wij dinsdag zelf erop gaan bouwen wat ook nog meer vermogen oplevert. Hij vertelde mij ook dat de dealer hier (BMW Maasche) wel eens wa geld her en der wilt verdienen en je niet altijd moet geloven wat ze zeggen..
Ik ga dus morgen de MIni halen en ik zet hem thuis neer dan ga ik dinsdag naar hem toe waar de compressor en de waterpomp gemaakt word. Verder kijk hij ook even naar de lekkage en andere dingen..
Dus hopelijk komt alles goed want ik zou de mini voor geen goud weg willen doen. Ben er zo blij mee ondanks alle shit ermee..
@boris_brznjef
Klopt ik zal ook niks gaan doen.. ben niet zon vechtersbaas.. maar de niet intereseerde houding van de verkoper was ik een beetje beu en dit kwam er even uit..
Excuses.
Ik hou jullie op de hoogte en dan kunnen we binnenkort alsnog beginnen met de modificaties!
Deze woont op 20 min van mij af en hij heeft nog een facelift compressor met 11% pully liggen met waterpomp wat wij dinsdag zelf erop gaan bouwen wat ook nog meer vermogen oplevert. Hij vertelde mij ook dat de dealer hier (BMW Maasche) wel eens wa geld her en der wilt verdienen en je niet altijd moet geloven wat ze zeggen..
Ik ga dus morgen de MIni halen en ik zet hem thuis neer dan ga ik dinsdag naar hem toe waar de compressor en de waterpomp gemaakt word. Verder kijk hij ook even naar de lekkage en andere dingen..
Dus hopelijk komt alles goed want ik zou de mini voor geen goud weg willen doen. Ben er zo blij mee ondanks alle shit ermee..
@boris_brznjef
Klopt ik zal ook niks gaan doen.. ben niet zon vechtersbaas.. maar de niet intereseerde houding van de verkoper was ik een beetje beu en dit kwam er even uit..
Excuses.
Ik hou jullie op de hoogte en dan kunnen we binnenkort alsnog beginnen met de modificaties!
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
- audissimo
- Mod virus alert!
Bericht
Ik wist wel dat je er met dave uit kon komen.... Succes iig
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Super!
Hopen dat het allemaal weer wat meevalt.

Hopen dat het allemaal weer wat meevalt.

- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Ja ben dave echt 10000x dankbaar hiervoor en voor tijd de maken want dit gaat mij zo ongelofelijk veel geld schelen!
Hopelijk dat ik wel heelhuids thuis kom met de mini en ook in weert zonder dat er gekke dingen gebeuren en dat de compressor het nog even volhoud..
Hopelijk dat ik wel heelhuids thuis kom met de mini en ook in weert zonder dat er gekke dingen gebeuren en dat de compressor het nog even volhoud..
- speedy
- NMC Legend
Bericht
nu al dankbaar :-D
is nog niets gebeurt ....
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Ben al erg blij met het aanbod en het uit willen helpen..
Alleen het gebaar al! Heb al lang niet meer zon behulpzaam en fijn forum meegemaakt!
Thnx iedereen tot nu toe!
Alleen het gebaar al! Heb al lang niet meer zon behulpzaam en fijn forum meegemaakt!
Thnx iedereen tot nu toe!
- audissimo
- Mod virus alert!
Bericht
gewoon heel rustig rijden en de compressor zo min mogelijk laten werken. dat gaat wel goed komen. ohja, en tegen maassche zeggen dat je terug gaat met de auto... niet zeggen ergens anders gaan maken dan zouden ze je wel eens grof geld willen laten betalen voor diagnose...
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Ja komt goed moet de maasxhe toch al gels betalen voor de trillingsdemper en v snaar dusja haha
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kunt toch al dankbaar zijn voor het feit dat iemand überhaupt aanbied om te komen helpen? Niks mis mee hoor.speedy schreef:nu al dankbaar :-D

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors