Elkaar groeten...
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
...
dat is een treurige score ....
Ik zie zo wie zo heel weinig Mini's in deze regio. Laatst was ik na die k-file op de A73 zo blij met de eerste Mini die ik zag, een PW Cooper 22-ZN - .. met striping in Schaijk, dat ik spontaan m'n duim op stak. Vergat even dat ik niet in een Mini reed
... die zal wel gedacht hebben ... 

Ik zie zo wie zo heel weinig Mini's in deze regio. Laatst was ik na die k-file op de A73 zo blij met de eerste Mini die ik zag, een PW Cooper 22-ZN - .. met striping in Schaijk, dat ik spontaan m'n duim op stak. Vergat even dat ik niet in een Mini reed

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
ik had van de week 2 uit 5 ofzo, was iemand in een grijze ONE volgens mij die zelfs uit zichzelf al begon te zwaaien toen die mij voorbij reed, dus na ik had gezwaaid nog netjes na geseint
vond ik wel goed maarja meestal is het anders hoor
Greetz BigD

Greetz BigD
- Suzanne1
- 4 op een rij!
Bericht
hey,
vond het zonde om een nieuw topic te openen, maar zie elke dag in Eindhoven een lichtblauwe mini cooper s staan (mooi velgen eronder, wit dakje).
Staat tegen over het Fontys gebouw aan de onze lieve vrouwestraat.
Was nieuwsgierig wie het is, dr zit nml een sticker op de achterruit van newminiclub. Is een erg gaaf gemodde wagen!
Vanochtend zag ik ook nog een clubman (wit met zwart dak) die parkeerde bij de montgomery laan, ook erg mooie wagen!
(met checkmate blokjes en newminiclub sticker)
Was even om wow te zeggen!
en ben benieuwd wie ik nou elke ochtend zie staan
ik zwaai nog niet hoor, rijd nu in een daihatsu sirion...
vond het zonde om een nieuw topic te openen, maar zie elke dag in Eindhoven een lichtblauwe mini cooper s staan (mooi velgen eronder, wit dakje).
Was nieuwsgierig wie het is, dr zit nml een sticker op de achterruit van newminiclub. Is een erg gaaf gemodde wagen!

Vanochtend zag ik ook nog een clubman (wit met zwart dak) die parkeerde bij de montgomery laan, ook erg mooie wagen!

Was even om wow te zeggen!

en ben benieuwd wie ik nou elke ochtend zie staan

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die blauwe bij Fontys is inderdaad Bas (aka Kwiebje).
Die witte clubman is van mij
Ik parkeer meestal bij de Rabobank, maar als ik te laat ben is de parkeerplaats vol en moet ik uitwijken naar de Montgommerylaan
Je zult daar ook wel eens een Rode cooper zien staan van mijn vrouw
Volgende keer gewoon ff zwaaien of komen kletsen
Laat tzt maar ff weten welke MINI je hebt.....en dan ZWAAIEN
Hey Suzanne1,Suzanne1 schreef:hey,
Was nieuwsgierig wie het is, dr zit nml een sticker op de achterruit van newminiclub. Is een erg gaaf gemodde wagen!![]()
Vanochtend zag ik ook nog een clubman (wit met zwart dak) die parkeerde bij de montgomery laan, ook erg mooie wagen!(met checkmate blokjes en newminiclub sticker)
Was even om wow te zeggen!![]()
en ben benieuwd wie ik nou elke ochtend zie staan![]()
Die blauwe bij Fontys is inderdaad Bas (aka Kwiebje).
Die witte clubman is van mij

Ik parkeer meestal bij de Rabobank, maar als ik te laat ben is de parkeerplaats vol en moet ik uitwijken naar de Montgommerylaan

Je zult daar ook wel eens een Rode cooper zien staan van mijn vrouw

Volgende keer gewoon ff zwaaien of komen kletsen

Laat tzt maar ff weten welke MINI je hebt.....en dan ZWAAIEN

- Suzanne1
- 4 op een rij!
Bericht
hey,
das grappig, heb vanochtend het verkeer op lopen houden, je reed parallel, en ik wilde ff kijken of er een sticker op zat, dus moest wat langzamer gaan rijden
De rode cooper heb ik ook al vaker zien staan.
Ik zie elke ochtend/dag zeker 8 mini's
En steeds draai ik mn hoofd ervoor om.
Komen kletsen zit er 's ochtends vaak niet in, ben altijd net op tijd
Maar zal zeker zwaaien!
das grappig, heb vanochtend het verkeer op lopen houden, je reed parallel, en ik wilde ff kijken of er een sticker op zat, dus moest wat langzamer gaan rijden

De rode cooper heb ik ook al vaker zien staan.
Ik zie elke ochtend/dag zeker 8 mini's

Komen kletsen zit er 's ochtends vaak niet in, ben altijd net op tijd

Maar zal zeker zwaaien!
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als de kinderen (2 en 4 jaar oud) achter in de auto zitten roep ik altijd: "Kijk een MINI, zwaaien"
Laatste tijd hoor ik af en toe: "Kijk papa, een MINI!" en dan had ik hem zelf nog niet gezien
Dus dat gaat wel goed met die kinderen
Als we op de fiets zitten zwaaien ze ook tegen elke MINI
Grappig genoeg wordt er dan vaker teruggezwaaid
Laatste tijd hoor ik af en toe: "Kijk papa, een MINI!" en dan had ik hem zelf nog niet gezien

Dus dat gaat wel goed met die kinderen

Als we op de fiets zitten zwaaien ze ook tegen elke MINI
Grappig genoeg wordt er dan vaker teruggezwaaid

Onze sponsors