Beste mensen,
Ik ga straks mijn coopertje halen waar wssnlijk de lager van dr compressor eruit drijgen te lopen. Hoe kan ik hier het beste mee naar huis rijden? Via de snelweg of binnendoor. Davy zei je mort proberen je compressor zo weinig mogelijk te belasten.. Binnendoor word optrekken en alles en snelweg is constante snelheid..
Kan iemand hier een tip voor geven..?
Michael uit Limburg ----> Mini R53 S US lights Pag 7
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Michael uit Limburg ----> Mini R53 S PECH PECH PECH pag
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik zou binnen door gaan
stel je voor dat er iets mis gaat dan kun je beter niet op snelweg staan.
en toeren laag houden kan ook met optrekken.

stel je voor dat er iets mis gaat dan kun je beter niet op snelweg staan.
en toeren laag houden kan ook met optrekken.
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Rijden als een bejaarde..
Lijkt me dat je de hoge toerentallen moet vermijden, dus snel opschakelen en kalmpjes aan doen.
Maar ik heb geen ervaring met een kapotte charger, zullen straks nog wel meer tips binnenrollen denk ik.

Lijkt me dat je de hoge toerentallen moet vermijden, dus snel opschakelen en kalmpjes aan doen.
Maar ik heb geen ervaring met een kapotte charger, zullen straks nog wel meer tips binnenrollen denk ik.
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Michael uit Limburg ----> Mini R53 S Vraagje rijden pag
Ja goed snelweg zal 20 min zijn en binnendor is een stuk om rijden.. Maar denk dat ik dan maar inderdaad binnendoor rij om de charger zo min mogelijk te belasten
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Michael uit Limburg ----> Mini R53 S Vraagje rijden pag
Beste mensen,
Ben heelhuids thuis gekomen met de Mini dus kan dinsdag naar het Weertse rijden..
Ze hebben dus de trillingsdemper vervangen en een V snaar.
Alleen vraag ik me dit af.
De riemspanner zit normaal een stukje boven met daar en gaatje in wat zichtbaar is. Mijne heeft dit totaal niet en vraag me dus af welke V snaar ze vervangen hebben..
Hieronder wat foto's:

Ben heelhuids thuis gekomen met de Mini dus kan dinsdag naar het Weertse rijden..
Ze hebben dus de trillingsdemper vervangen en een V snaar.
Alleen vraag ik me dit af.
De riemspanner zit normaal een stukje boven met daar en gaatje in wat zichtbaar is. Mijne heeft dit totaal niet en vraag me dus af welke V snaar ze vervangen hebben..
Hieronder wat foto's:

- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Michael uit Limburg ----> Mini R53 S Vraagje v snaar pag
Zo vandaag mijn US modules op de Mini gezet gezien ik er toch nee mee kan rijden.. Heb ook gelijk de zijknippers doorgelust..
Hier wat foto's

De mini maakt nog steeds een beetje het diesel geluidje.. Compressie is gemeten en die was 10 bar op alle 4 de cilinders.. perfect dus! Kunnen we de krukaslagers achter ons laten!
Alleen nu dus even kijken of het überhaupt wel de compressor is of misschien wel de kettingspanner of ketting zelf maar dit wachten we af tot dinsdag!
Hier wat foto's

De mini maakt nog steeds een beetje het diesel geluidje.. Compressie is gemeten en die was 10 bar op alle 4 de cilinders.. perfect dus! Kunnen we de krukaslagers achter ons laten!
Alleen nu dus even kijken of het überhaupt wel de compressor is of misschien wel de kettingspanner of ketting zelf maar dit wachten we af tot dinsdag!
- machoboy
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Michael uit Limburg ----> Mini R53 S US lights Pag 7
Het zal vast de ketting zijn
Mods zien er goed uit.

- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Wil ze eigenlijk ook nog op de zijstukken van de bumper.. Die US stukken ervan..
Ben ook aan het denken om het hele ondergedeelte zwart te krijgen of met iemand te ruilen die misschien alles in kleur wilt..
Ben ook aan het denken om het hele ondergedeelte zwart te krijgen of met iemand te ruilen die misschien alles in kleur wilt..
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb begin mei in elk geval een volledige set zwarte randen voor je.
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Dik! Ruilen voor mijn gekleurde?:)
- audissimo
- Mod virus alert!
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Inderdaad vandaag bij davy geweest een allereerst een hele leuke, leerzame en gezellige middag gehad! Compressor en waterpomp vervangen alsmede wat poulies! Kwam er zelfs achter dat er een digitec compressor poulie op zat die al kleiner was..
Morgen even een compleet verslag! Auto rijd weer als een zonnetje en mijn geluk kan niet meer op!!
Davy nogmaals 1000x dank!
Morgen even een compleet verslag! Auto rijd weer als een zonnetje en mijn geluk kan niet meer op!!
Davy nogmaals 1000x dank!
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors