Mijn naam is Bas en ik heb afgelopen weekend een Mini Cooper gekocht in Duitsland. Gisteren langs het RDW geweest om BPM af te dragen en alles is nu in orde. Het wachten is enkel nog op het kentekenbewijs waarmee ik mijn kentekenplaten kan bestellen. Vooralsnog staat de Mini dus gewoon op het pad en wordt er bijzonder weinig mee gereden...

Heb hiervoor een Seat Ibiza Cupra gereden maar die werd me wat te gortig in het verbruik. Vandaar dat ik qua vermogen een stapje terug heb gedaan maar dat heb ik zeer zeker niet gedaan op het gebied van styling, image, onderstel en uitrusting want man, wat een gaaf bakkie zeg!!
Ik zal zodadelijk wat foto's posten van de rit naar NL en later wat foto's maken als ik 'm netjes in de Mequiars heb gezet. Heb deze week wat dagen vrij dus kan er goed aan werken, tenminste, als het weer het toe laat. Vandaag heel het lederen interieur behandeld en het resultaat mag er wezen.
Mijn Mini betreft een Cooper uit 08/03 met 52dkm op de teller. Chili uitvoering. Kleur Pure Silver en alle mogelijke accesoires met uitzondering van navigatie zitten erop. Panoramadak, volledig leer, cruise control, HK audio, DSC, xenon, stoelverwarming, sportonderstel, sportstoelen, etc. De Mini staat nu op Cooper S velgen. De originele velgen incl. run flats winterbanden heb ik er ook nog bij.
Zit al een beetje rond te kijken naar mods die ik zou willen uitvoeren

That's it! We spreken elkaar

Edit: foto's: