Hallo ik ben Wim en ben van Boechout.Dat ligt tegen Antwerpen ergens in Belgi? net voorbij de vogeltjesmarkt.
Ik ben 35 getrouwd en heb twee kids.Ik ben in het bezit van een Mini Cooper 2004 model Italian Job.
Yellow_Dino
- Yellow_Dino
- One wheel wonder
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Welkom hier en veel plezier. 
Wat is eigenlijke The Italian Job versie van de MINI? Zag een tijdje geleden ook zo'n eentje bij de dealer staan ( lang geleden
)
Ik weet alleen dat er R90 velgen onder zitten. Verder nog iets speciaals? Wel een mooie MINI

Wat is eigenlijke The Italian Job versie van de MINI? Zag een tijdje geleden ook zo'n eentje bij de dealer staan ( lang geleden

Ik weet alleen dat er R90 velgen onder zitten. Verder nog iets speciaals? Wel een mooie MINI

- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Yellow_Dino
- One wheel wonder
Bericht
Bedankt jongens ik heb op show us your ride een reeks foto's gezet en zal daar ook wat toelichting geven over italian job wat blijkbaar niet bekend is in nederland.
Groetjes Wim
ps:die yellow dino is mijn naam van mijn toen ik mijn classic mini nog had maar die is nu weg en de naam is gebleven want iedereen kent mij vooral als ''dino''.
Groetjes Wim
ps:die yellow dino is mijn naam van mijn toen ik mijn classic mini nog had maar die is nu weg en de naam is gebleven want iedereen kent mij vooral als ''dino''.
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
- Yellow_Dino
- One wheel wonder
Bericht
Tja eigenlijk wie niet h? Jangrand_cru schreef:Ha die Wim, Beroep = levensgenieter (zie profiel)![]()
![]()

- Yellow_Dino
- One wheel wonder
Onze sponsors