Hallo iedereen,
Ik ben Mariette, inmiddels al weer 26 jaar en helemaal gek van MINI's, zowel de oude als de nieuwe.
Ik hoop dit jaar of volgend jaar toch echt mijn eerste MINI aan te schaffen. Ben er immers al drie jaar voor aan het sparen! haha
Ik heb hier al veel leerzame dingen gelezen en hoop dat te blijven doen. En misschien dat de experts mij kunnen helpen met de zoektocht naar de perfecte MINI!
Groetjes,
Mariette
Hallo, even voorstellen .. MiniLover!
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom en succes met je zoektocht.
Hoe vind jij dat je ideale MINI eruit ziet??
Ben wel benieuwd.
Gr Stein
Hoe vind jij dat je ideale MINI eruit ziet??
Ben wel benieuwd.
Gr Stein

- MiniLover
- Nieuw Lid
Bericht
Bedankt iedereen voor de leuke reacties!
@ Clubmenneke
Mijn ideale MINI, tjah. Feit is dat het sowieso een zwarte moet worden, en een CooperS. Voor de rest is het net waar ik tegen aan loop.
Qua bouwjaar heb ik niet zoveel voorkeuren. Een lage kilometerstand is echter wel weer welkom, daar ik amper 10.000 kilometer per jaar rijd en het plan is dat ik er erg lang mee ga rijden. Zo blijft ie lekker fris!
Van een particulier kopen is geen optie. Liever bij een bedrijf met een stukje garantie. Toch wat meer zekerheid voor mijn centen.
@ Clubmenneke
Mijn ideale MINI, tjah. Feit is dat het sowieso een zwarte moet worden, en een CooperS. Voor de rest is het net waar ik tegen aan loop.
Qua bouwjaar heb ik niet zoveel voorkeuren. Een lage kilometerstand is echter wel weer welkom, daar ik amper 10.000 kilometer per jaar rijd en het plan is dat ik er erg lang mee ga rijden. Zo blijft ie lekker fris!
Van een particulier kopen is geen optie. Liever bij een bedrijf met een stukje garantie. Toch wat meer zekerheid voor mijn centen.
- MiniLover
- Nieuw Lid
Bericht
Dit is hem!
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=voutwwpq3hbv
Wat vinden jullie hiervan? Heb al even contact gehad met het bedrijf en de verkoper geeft aan dat de kilometerstand juist is. Lijkt bijna te mooi om waar te zijn.
Op een elektrisch dakje na vind ik het een geweldige uitvoering.
Wat vinden jullie hiervan? Heb al even contact gehad met het bedrijf en de verkoper geeft aan dat de kilometerstand juist is. Lijkt bijna te mooi om waar te zijn.
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maarre een schuifdakkie is wel weer erg fijn hoor.
Deze is niet zwart maar Dark Silver.
heeft wel alle opties.......linkje naar marktplaats
Ziet er zeer goed uit.MiniLover schreef:Dit is hem!
Maarre een schuifdakkie is wel weer erg fijn hoor.
Deze is niet zwart maar Dark Silver.
heeft wel alle opties.......linkje naar marktplaats

Onze sponsors