Even voorstellen, ik ben Ivan de trotse eigenaar van een mini cooper S R56 in de kleur Astro Black. Heb de auto nu ongeveer één jaar en rij nog elke dag met veel plezier rond. Als echte een mini liefhebber ben ik altijd benieuwd hoe andere hun mini uitgevoerd hebben. Het lijkt mij dan ook leuk om eens aan te sluiten bij één van de mini meetings.
Tot meets ,en een compliment voor de site!
Even voorstellen
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Ha, goed zo. Een mede-Amsterdammer... en dan ook nog een met een MCS en zelfs een R56. Inderdaad een vette auto, hoor. Idee om er nog een works-kitje op te doen? Ik vind het geweldig; rijdt als een speer.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Welkom Ivan,
Mooie bak kerel, je kunt je optie lijst goed vullen met deze club. Werkt errug verslavend.
Wellicht een idee om ook naar de 'kalender meeting' te komen op 7 december?
Ossie
Mooie bak kerel, je kunt je optie lijst goed vullen met deze club. Werkt errug verslavend.

Ossie
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Veel leesplezier hier op het forum, en wellicht tot ziens op 1 van de vele meetings die de club organiseerd..
Let op!! Je raakt verslaafd!!!
Let op!! Je raakt verslaafd!!!

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hey welkom daar!!
Dat is idd wel heel mooi zo'n vette zwarte S met aeropakket en de mooiste MINI velgen naar mijn mening
Super! En wel gewaagd dat Cream White interieur...
Succes en tot meets!
Dat is idd wel heel mooi zo'n vette zwarte S met aeropakket en de mooiste MINI velgen naar mijn mening

Super! En wel gewaagd dat Cream White interieur...

Succes en tot meets!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Kees en Annet
- Racende reporter
- mcsr56black
- Leerling Mini lid
Bericht
Allen bedankt voor de leuke reacties en hartelijke welkom! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Voel me al meteen thuis
verjaardagfeestje. Wel wou ik naar de meeting van 29 november gaan (Rollenbankdag Beek Racing). Kan ik mezelf meteen laten informeren wat de tunings mogelijkheden zijn.

Hi mede- Amsterdammer, een works kitje-lijkt mij inderdaad geweldig, ben ook erg benieuwd hoe dat rijdt. Ook lees ik hier dat veel mensen bij van Beek hun mini laten chunen, hier ben ik ook wel benieuwd naar.Geplaatst: Zo Okt 26, 2008 15:50 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ha, goed zo. Een mede-Amsterdammer... en dan ook nog een met een MCS en zelfs een R56. Inderdaad een vette auto, hoor. Idee om er nog een works-kitje op te doen? Ik vind het geweldig; rijdt als een speer.
Hi Ossie, thanks voor de uitnodiging, leuk initiatief, ziet er goed uit de mini kalender, weet alleen nog niet of ik 7 december aanwezig kan zijn. Zoals het er nu uitziet moet ik naar mijn schoonfamilieWelkom Ivan,
Ossie

Onze sponsors