Toen dus maar heel verstandig een andere auto gekocht (ford focus) en met mezelf af gesproken dat ik flink zou gaan sparen. Het mini-bloed stroomt toch waar het niet gaan kan en ondanks dat ik heel vaak tegen mezelf heb gezegd dat de focus ook een hele leuke auto is, deed het pijn als er ook een mini voor het stoplicht stond.

Heel toevallig kwam ik vorige week op internet een leuke mini tegen, vandaag gaan kijken en ik was echt helemaal verkocht. Het is een zilver grijze cooper geworden met zwart dak, pepper uitvoering uit eind 2002. De auto zag er, voor mijn leken-oog, bijzonder goed uit en wordt van de week nog helemaal gekeurd.
Ik hoop hier op het forum nog wat leuke ideetjes op te doen om mijn mini (oeh wat klinkt dat lekker) wat te pimpen. Ik wil er sowieso graag stripings op en twijfel nog over een eventuele bestickering voor op het dak.
Nog heel even wachten en dan staat er na 10 jaar eindelijk weer een mini op de oprit. Heerlijk toch.
Waarom ik dit berichtje bij Who are U zet? Dat leek me wel zo netjes nadat ik me hier een jaar lang niet heb laten zien.
Met de aanschaf van de mini heb ik mijn leven gebeterd en zal ik hier vaker komen rondsnuffelen.