Mijn naam is Arnoud en sinds twee weken rijd ik in een Clubman S. Wat een fun deze auto! Na een proefrit in een diesel en later in de R56S was ik verkocht. Een S maar dan wel een clubman: kan net wat meer mee, onze tieners zitten net wat ruimer achterin (al hebben we ook nog een ML als we met z'n 5-en gaan) en zijn de deurtjes achter een keer wat anders dan een gewone klep. Bochten zijn super, geluid is fun (vooral 's ochtends heel vroeg voor de buurt na wat nachtvorst) en stoelen en afwerking prima. Radio boost is qua geluid en ontvangst niet best; gsm ontvangst is daarentegen weer uitstekend.
Eerst nog een beetje voorzichtig inrijden zeiden ze Bert Story (max 5000 toeren de eerste 2000 km), maar daarna mag je los. Ondanks wat wisselende berichten me hier toch maar aangehouden, volgen immers nog genoeg km's.
Ik rij bij dagelijks tussen Land van Maas en Waal en Amersfoort. Vooral op de heenweg geven de weggetjes naar Leusden/Amersfoort zoals bij o.m. bij Amerongen, Scherpenzeel en de Glind een big

Ik hang al een tijdje rond op deze site en ben erg onder de indruk wat er allemaal te vinden is. Alle complimenten voor bouwers en beheerders hiervan!
Oh ja nog een foto

Er volgen waarschijnlijk nog chrome spiegels (deel van het gezin vindt dat mooi). Verder willen de kinderen graag Viper stripes. Nog effe wachten daarop want de discussies lopen nog in volle hevigheid.
Have fun,
Arnoud