Hoi mini fans,
Ik ben Michel en ben woonachtig in de randstad (2 keer struikelen achter de duinen) en al een tijdje lid van deze site via mijn vriendin.
Mijn vriendin Ilona rijdt, nu ongeveer 2 jaar, rond in een geheel zwarte mini one uit 2003. De mini is verlaagd, heeft bredere velgen, onderaan de zijkanten de striping (door huis tuner) en natuurlijk niet te vergeten de schijnwerpers voorop. Zelf heb nog ik een bluetooth carkit ingebouwd en werkt goed.
Foto's heb ik nog niet want de auto moet eerst gewassen worden.
Als er nog vragen zijn dan hoor ik dit graag.
Groetjes
Michel
Al een tijdje een Mini bezitter
- Michel ACS
- 4 op een rij!
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Welkom in de club.
We gaan elkaar vast wel een keer zien op een meet toch?
Er worden genoeg dingen georganiseerd hier.
Annet
We gaan elkaar vast wel een keer zien op een meet toch?
Er worden genoeg dingen georganiseerd hier.
Annet

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Michel ACS
- 4 op een rij!
Bericht
Bedankt voor de leuke reacties en zal kijken of ik snel wat foto's kan maken van een vieze mini. Het weer helpt nu ook niet mee om de auto te wassen.
En ja berthil wie o wie zal rijden, nou je raad het al het is de auto van mijn vriendin dus........
O ja en nog vergeten te vermelden dat achterop de mini ook nog een spoiler is gemonteerd.
Hopelijk een keer tot meets.
Michel
Michel
En ja berthil wie o wie zal rijden, nou je raad het al het is de auto van mijn vriendin dus........
O ja en nog vergeten te vermelden dat achterop de mini ook nog een spoiler is gemonteerd.
Hopelijk een keer tot meets.
Michel
Michel
- Michel ACS
- 4 op een rij!
Bericht
Update
Vanaf februari ben ik (Michel) ook de trotse eigenaar geworden van een zilver kleurige mini cooper uit 2004. Had hiervoor een A160 waarbij ik mee moest helpen fietsen om vooruit te komen, wat een verschil zo'n mini.
Wij hebben nu dus 2 mini's voor de deur, een zwarte en een zilveren.
Volgens mij zijn beide van het types R50, maar de een uit 2003 (facelift) en de zilveren uit 2004 (pre-facelift) of anders om. Het verschil is te zien aan de buitenkant bumpers, achterlichten etc. binnenkant is hetzelfde.
Wil nog het een en ander veranderen (minioten virus) zoals de schijnwerpers voorop, andere velgen, verlagen etc.
Zal proberen zo snel mogelijk proberen foto's te plaatsen.
Vanaf februari ben ik (Michel) ook de trotse eigenaar geworden van een zilver kleurige mini cooper uit 2004. Had hiervoor een A160 waarbij ik mee moest helpen fietsen om vooruit te komen, wat een verschil zo'n mini.
Wij hebben nu dus 2 mini's voor de deur, een zwarte en een zilveren.
Volgens mij zijn beide van het types R50, maar de een uit 2003 (facelift) en de zilveren uit 2004 (pre-facelift) of anders om. Het verschil is te zien aan de buitenkant bumpers, achterlichten etc. binnenkant is hetzelfde.
Wil nog het een en ander veranderen (minioten virus) zoals de schijnwerpers voorop, andere velgen, verlagen etc.
Zal proberen zo snel mogelijk proberen foto's te plaatsen.
Onze sponsors