Hallo, zoals de titel al zegt heb ik gisteren een Mini Cooper D Hatch aangekocht met als kleur Mellow Yellow ( zie je niet zo vaak ) .
De wagen zelf is een directiewagen met een hele resem opties en kan worden opgehaald op 5/12/08 .
Dat betekent toch nog 2 weken slapeloosheid Ondertussen moet ik me maar een beetje tevreden stellen met naar jullie foto's te kijken en stilletjes te genieten
Welkom op het forum. Veel plezier hier en ik hoop dat we met het forum je wachttijd wat aangenamer kunnen maken. Voor straks, veel -plezier. Maar dat gaat zeker lukken.
Welkom hier.
Weet niet waar je vandaan komt maar wellicht een leuk ritje naar Renova in Breda op 7-12!
Wordt een leuke clubmeet bij deze Minidealer onder het genot van een
Kun je je nieuwe aanwinst direct aan ons showen
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst...Tja wachten is nooit leuk
Mellow Yellow zie je IDD niet zo veel...helemaal leuk. Wat voor velgen heb je eronder?
Mijn velgen zijn Allu Velgen 17" zwart Cross Spoke ik vind ze mooi hoor .
Het interieur is ook World Mellow Yellow dit is volgens de verkoper echt wel zeldzaam zijn er maar 2 in Belgie geleverd met dit kleur vanbinnen ( volgens hem dan ) .Ik heb de wagen gekocht bij Mini - Antwerpstore en hij komt echt wel met al de opties die ik ook wenste onder andere ook lederen sportzetels , Elecktrisch schuifdak enz enz .
Echt een tof karretje , ik ga echt wel de dagen aftellen hoor
Ooooohhh...wat kan wachten soms frustie zijn zeg!!
Je hebt iig wel een mooi Sinterklaas kadootje zo zeg!! Top!!
De kleur zie je niet zo vaak nee en dus gewaagd gekozen!!
Welkom verder hier en hoop dat veel leuke en veilige kilometers gaat draaien!!