Morgen allemaal,
Wij zijn Harold en Dorien uit Hendrik Ido Ambacht en in het bezit van een mooie rode mini cooper met enkele leuke opties.
Ik probeer al een paar keer ons voor te stellen maar lukt niet echt. Wie helpt ons?
gr
H & D
HIA
Voorstellen
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Platsky,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van jullie te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ps. toch knap voor iemand uit de Bollenstreek dat ik weet dat jullie uit Hendrik Ido Oostendam Schildmanskinderen groot en klein sandelingen Ambacht komen
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van jullie te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ps. toch knap voor iemand uit de Bollenstreek dat ik weet dat jullie uit Hendrik Ido Oostendam Schildmanskinderen groot en klein sandelingen Ambacht komen

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- maupie
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Van Harte Welkom.
en veel veilige kilometers.
en veel veilige kilometers.
hallo ik ben maurice ben in het bezit van een cooper s sinds 2004 ben nog steeds de eerste eigenaar [gek he]en ben nog steeds gek op die mini het is elke dag weer een feest om erin te rijden.
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi! Nice ride!
Veel plezier nog op het forum en tot meets!
Greg.
Jullie foto's:

Veel plezier nog op het forum en tot meets!
Greg.
Jullie foto's:

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors