hoi,
wij lezen al een tijdje dit forum, en steeds hebben we ons niet voorgesteld!!
wij zijn Paul en Suzanne, en hebben een mini one van 2001. indy bleu, met engels dak, en binnen- en buitenspiegels. ook hebben we er andere bumpers op gezet, en sideskirts(weet niet precies hoe het allemaal heet, maar ja) we gaan er nu nog een dubbele uitlaat onder zetten, links en rechts. die ligt al klaar, moeten alleen nog een brug oid vinden. in de buurt van arnehm?!?!haha
zodra ik een foto heb, zet ik hem erop(heb alleen een oude foto, van toen we hem kochten)en zo is hij niet meer)
ben benieuwd wie er hier uit de buurt komen, en wat er dan precies georganiseerd wordt, maar dta lezen we wel weer.
groetjes PaulSuus
Voorstellen
- paulsuus
- Enthousiast
Bericht
hoi,
ja wij kijken al steeds of er iets in de buurt is, maar niet echt. ben nu aan het kijken wie er bij ons uit de buurt komen.
even iets anders(hoort niet hier, maar ja, )hoe verander ik de kleur van de mini(bij parking)heb eht profiel ingevuld, foto toegevoegd. maar hij blijft zwart met een rits. heb geen idee hoe ik het moet veranderen.
bedankt.
ps wanneer is er een meeting in de buurt van arnhem??
ja wij kijken al steeds of er iets in de buurt is, maar niet echt. ben nu aan het kijken wie er bij ons uit de buurt komen.
even iets anders(hoort niet hier, maar ja, )hoe verander ik de kleur van de mini(bij parking)heb eht profiel ingevuld, foto toegevoegd. maar hij blijft zwart met een rits. heb geen idee hoe ik het moet veranderen.
bedankt.
ps wanneer is er een meeting in de buurt van arnhem??
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Mocht je zin hebben in een hele kleine MINI-meet.. Dan mag je altijd bij Ekris Arnhem even een kopke koffie komen drinken..
Heel veel plezier met jullie MINI toegewenst.. Gaat helemaal goed komen...
Heel veel plezier met jullie MINI toegewenst.. Gaat helemaal goed komen...
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom gelukkige MINI rijders
Ik kom niet uit de buurt van Arnhem, maar Linda wel
Dus zeker ff bij haar op de koffie hoor. (moet ik ook nog eens doen
)
Enne laat die picca's maar komen
Veel plezier met je MINI
Gr Stein

Ik kom niet uit de buurt van Arnhem, maar Linda wel