Sinds een week staat hier een mini cooper in de garage. Het is de wagen van mijn vriendin, maar omdat ze niet zo veel achter de computer zit, stel ik de wagen in haar plaats voor.
Na enkele jaren te rijden met een peugeot 206, was het toch tijd geworden voor een vervanger. Haar droom was altijd een mini en nu in deze periode van crisis hebben we er ons voordeel uit kunnen halen. Na wat zoeken een mooi exemplaar gevonden.
enkele specs:
mini cooper
09/2004
49.000km
zwart
chroom line exterieur
chroom line interieur
chrono pack
airco
alu velgen
getinte achterruiten

Hij heeft niet veel opties, maar hij ziet er heel mooi uit en had niet veel kms. Ze rijdt er nu een week mee rond en ze is er helemaal gek van.
Van modden moet ze niet weten. Heb haar al geprobeerd een aero pack aan te smeren, maar daar moet ze niet van weten. Ook geen striping of andere velgen.
Het enige dat momenteel op de lijst staat is andere pinkertjes. Momenteel staan er nog oranje op en dat steekt toch wel af. Dus waarschijnlijk komen er chomen scuttles op met witte pinkers.
Er zit ook geen mp3 input in, en dat mist mijn vriendin toch wel. Heb een DIY zien staan hier op het forum, dus dat wordt binnenkort knutselen.
Greetz
Timothy