Hoi allemaal, ff voorstellen. Marcel. (MMJ)
Ik ben opgegroeid in de bmw showroom en vandaar uit ben ik als vanzelf Mini liefhebber geworden. Momenteel heb ik een "gewone" Cooper, in Pepper White. Leuk ding, helemaal te gek om mee te rijden. Ik heb ook enkele BMW's maar de leukste auto om mee te rijden vind ik de Mini. Het meeste fun. Daarom heb ik de Cooper deze week ingeruild voor een Cooper S met JCW kit. Zwart met wit dak. De auto is nog niet helemaal af, want ik wil graag de binnenkant ook voorzien van JCW stoelen zodat ie totaal klopt. Tevens haal ik de witte verlichting achter eruit, komt gewoon originele voor terug.
Tzt wil ik ook de JCW remklauwen erop, maar dan moet ik ook de remschijven vevangen en oke, dat komt maar pas nu ff niet in het budget. En daarna het dashboard in Works leer, de achterbank, etc etc, Nog genoeg te doen.
Ik snap nog niet veel van dit forum (ben beetje digibeet) Krijg bijvoorbeeld niet het juiste plaatje bij mijn profiel. Anyway, ik ben gruwelijk blij met de Works dus hoop snel nieuwe plaatjes te kunnen laten zien.
Ik wil graag alles weten over Mini, dus is het Forum een leuk medium, want dan kun je info delen met gelijkgestemden, toch?
Groet!
Hallo Mini fans
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
, dacht het al te herkennen. Succes met wachten en wellicht tot ziens in het Brabantse!
marss
MMJWORKS schreef:Hoi Marss,
Dank je. Ja je hebt gelijk de auto staat in Breda bij Renova.
Hij is sinds vandaag bij Renova in Tilburg. Ik woon in omgeving Tilburg. Daar gaan ze de wijzigingen op de auto bouwen.
Groet!

marss
Onze sponsors