Maar goed, nogmaals dan maar, bare with me

Ten eerste eis ik van jullie een excuses (niet vanwege het bovenstaande) maar vanwege het feit dat ik dankzij jullie weer veels te veel geld ga uitgeven aan een MCS en alle zooi die ik er daarna weer op wil bouwen.
Ik had het me nog zo voorgenomen om niet meer te doen en eigenlijk wilde ik geen andere auto aanschaffen.
Maar toch nadat mams er 1 gekocht had en wat ritjes erin gedaan te hebben beviel het wel, toch maar is rondkijken en dan hier terecht komen.
Veels te veel leuke auto's zien en weer verliefd zijn... En liefde kost geld, raar maar waar

Dus nu ga ik actief opzoek naar een MCS en de planning is ergens van het voorjaar er 1 te kopen.
Genoeg over mijn plannen, nu maar over mij.
Mijn naam is Matthijs, ben 27 en kom uit Rotterdam. Ben al 5 jaar werkzaam in de verkeerstechniek en dit bevalt goed.
In mijn vrij korte leven heb ik al aardig wat voertuigen versleten, zowel 4 als 2 wielers.
Begon met een MR2, toen een MR2 Turbo, Celica T-sport, Almera en een Yamaha R6, daarna toch maar wat anders want een Almera is toch een beetje een bejaarde-bak. Ingeruild voor een Starlet Glanza V en de motor voor een Triumph Street Triple.
De Triumph is inmiddels totall en er staat een mooie nieuwe R6 voor de deur. En met een beetje geluk over een kort poosje een mooie mini.
Tot die tijd ga ik hier flink rond neuzen en een hoop info opslurpen. Velgen vind ik altijd erg gaaf, dus ik ga ze allemaal bekijken op het forum

Tot op het forum en wie weet in real life.