Sinds 3 maart staat er een nieuwe Mini Cooper Clubman diesel voor de deur en om ook actief op het forum te kunnen deelnemen, heb ik net even een account aangemaakt.
Klein beetje over mijzelf:
- productie en geboortejaar 1975
- sinds 2004 in Noordwijk (ZH), na 28 jaar in Ridderkerk
- samenwonend met mijn vriendin Rowena met wie ik 28 april in het huwelijksbootje ga stappen
- projectleider bij groot ICT bedrijf
- op dit moment gedetacheerd bij T-Systems (zusje van T-Mobile)
- hou van autoracerij (F1, DTM) en zelf rijden op de Nordschleife
- ga graag naar tropische oorden om te relaxen en te duiken

Mijn vorige bolides:
- Renault Megane Coupe (1999-2002) => total loss na 155.000km

- Seat Leon 1.8 20VT (2002 - 2004) => 165.000km genoten

- Mini Cooper (2004-2006) => 80.000km haaks-de-hoek-om

- Seat Leon 2.0 FSI (2006-2009) => 161.000km heerlijk sturen

Naast deze leaseauto's heb ik een aantal jaren met een vriend een Golf II GTI gehad, waarmee we heel vaak op de Nurburgring / Nordschleife te vinden waren. Helaas door andere inzichten in hoe we verder gingen met dit project, heb ik er maar een punt achter gezet. Ondanks de ruim 3 jaar plezier en een heel veel ervaring c.q. circuitkennis rijker, was dit toch de beste keuze. Hopelijk komt er in de toekomst een "nieuw" speeltje voorbij.

Mijn huidige daily ride:
een Mini Cooper Clubman diesel
- Chili Red / Zwart / Zwart
- 18" JCW R105 velgen (mat zwart) met Bridgestone Potenza runflats
- getinte ramen rondom (Spectra65 folie; dus KLPD goedgekeurd)
- zwart hemelbekleding
- sportstoelen compleet stof => worden binnen week vervangen door half stof/leer exemplaren
- hifi soundsysteem
- en nog een paar dingen
Zal binnenkort even wat foto's maken, maar ik denk dat de meeste zich ondertussen wel een beeld kunnen vormen. Ik hoop dat er binnenkort weer een MINImeet is, zodat ik de verschillende bijzonder fraaie bolides van jullie kan bekijken en uiteraard de mensen achter de namen op het forum wat beter kan leren kennen. Ik kijk er in ieder geval naar uit.