Hallo Allemaal,
Mijn naam is Diederik en sinds 2 weken in het bezit van een Mini One uit 2003. Deze auto gekocht bij BMW dealer in Hoogeveen, Oolbekkink. (km stand 53.000) Echter sinds vrijdag 20-03 ben ik de gelukkige bezitter van een mini one met een kapotte versnellingsbak. Ik had al geklaagd bij de dealer dat het schakelen in de achteruit soms moeilijk ging en zou de auto zaterdag komen brengen. Deze dag heeft de auto niet gehaald.
Ik stond in de file in Rotterdam en toen was de bak kapot. In opdracht van Oolbekkink de mini vandaag naar Breeman in Rotterdam (Brienenoord) gebracht. De reparatie valt onder de overeengekomen Bovag garantie van 6 maanden.
Wat zijn jullie tips hoe dit verder af te handelen en wat zijn jullie ervaringen met Breeman. Ik vond ze redelijk arrogant en niet erg behulpzaam.
Groeten en veel rijplezier!
Even voorstellen
- Diederik
- Nieuw Lid
Bericht
Dat is inderdaad even balen, maar het is een super leuke auto om in te rijden. Er zit een panoramadak in en dat vind ik 10x beter dan airco en de auto lijkt een stuk ruimer van binnen.
Ik heb niet over vervangend vervoer gehad, heb op mijn werk een andere auto geregeld maar via de MINI dealer is ook niets aangeboden, je ben de eerste!
kapot bakkie
Dat is inderdaad even balen, maar het is een super leuke auto om in te rijden. Er zit een panoramadak in en dat vind ik 10x beter dan airco en de auto lijkt een stuk ruimer van binnen.
Ik heb niet over vervangend vervoer gehad, heb op mijn werk een andere auto geregeld maar via de MINI dealer is ook niets aangeboden, je ben de eerste!
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
olla,
iig welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten
veel plezier hier en ondanks het ongemak toch met de mini
het moeilijk in de achteruit gaan van de versnillingsbak was gewoon normaal
heeft te maken met het feit dat dan de synchromesh ringen niet gelijk staan en je hoort wel meer idd dat BMW dealers wat arrogant kunnen zijn
maar succes met de afhandeling en miss tot meets
Greetz BigD
iig welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten

het moeilijk in de achteruit gaan van de versnillingsbak was gewoon normaal

maar succes met de afhandeling en miss tot meets
Greetz BigD
the F56 story of Brenda
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Diederik,
Dat is inderdaad balen
Ik zit nog niet zo lang op deze site,maar past er nu ook een facelift Getrag versnellingsbak achter?
Dan zou ik die eventueel laten monteren.
Dat is inderdaad balen

Ik zit nog niet zo lang op deze site,maar past er nu ook een facelift Getrag versnellingsbak achter?
Dan zou ik die eventueel laten monteren.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- YvonneB
- 4 op een rij!
Bericht
Mijn MINI is in onderhoud bij Breeman Gouda en ik heb (tot nu toe) weinig klachten over ze.
Maar je wagen gewoon laten maken, en dan lekker rondrijden is het advies!
Welkom trouwens
Re: even voorstellen
Mijn ervaring met Breeman was goed. Ik heb mijn MINI daar gekocht en een dag later begaf een bobine het. Ze hebben toen de auto opgehaald en binnen een dag weer terug gebracht mét een bos bloemen op de achterbank.Diederik schreef: Wat zijn jullie tips hoe dit verder af te handelen en wat zijn jullie ervaringen met Breeman. Ik vond ze redelijk arrogant en niet erg behulpzaam.
Mijn MINI is in onderhoud bij Breeman Gouda en ik heb (tot nu toe) weinig klachten over ze.
Maar je wagen gewoon laten maken, en dan lekker rondrijden is het advies!
Welkom trouwens
- the_menace
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Dat is een minder begin. Succes met deze herstelperiode.
Apart dat er vanuit de dealer danwel via Mini Service geen vervangende auto is meegegeven. Zeker voor iets waar reparatie meer dan 24 uur gaat duren (en dat is wel het geval, lijkt me).
Hoop dat je snel weer op weg kan.
Apart dat er vanuit de dealer danwel via Mini Service geen vervangende auto is meegegeven. Zeker voor iets waar reparatie meer dan 24 uur gaat duren (en dat is wel het geval, lijkt me).
Hoop dat je snel weer op weg kan.
Ciao,
Dennis "the menace"
Dennis "the menace"
Onze sponsors