Beste forummers......
Mijn vrouw is helemaal wild van Mini's! Ik vind het uiteraard ook een leuke auto, zeker voor er bij. Ik rijd zelf in een VW Passat met de meeste leuke opties erop. Ik zoek voor mijn vrouw een zilvergrijze of zwarte Mini Cooper voor een bedrag van rond € 9.000 tot € 12.000. Ik hoor veel over mogelijke gebreken en ellende met Mini's van bouwjaar 2001 en 2002. Kan iemand me helpen bij het aankopen van een mooie Mini? Ik zie vaak Duitse auto's full options. We zijn helemaal weg van de versies met panorama dak en gedeeltelijk leren bekleding..... Nogmaals wie kan me adviseren bij de aankoop van een Mini?
:D
New Mini Potential
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kijk anders eens is op de sponsorpagina, daar staat autobedrijf Spenkelink bij, deze is een expert in het importeren van MINI's en kan zeker iets voor je betekenen.
succes
gr.
floris
succes
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- shopalicious
- Be Mini
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waarom zou je niet kiezen voor een panoramadak?
Als je met hem op de Nurburgring wilt gaan zou ik het inderdaad niet doen, is toch weer 21 kg boven je hoofd
Je leest wel eens dat ze vast gaan zitten als ze lang in de hete zon staan te bakken maar van een gebruikte Mini mag je verwachten dat dat al een keer verholpen is.
Als je met hem op de Nurburgring wilt gaan zou ik het inderdaad niet doen, is toch weer 21 kg boven je hoofd

Je leest wel eens dat ze vast gaan zitten als ze lang in de hete zon staan te bakken maar van een gebruikte Mini mag je verwachten dat dat al een keer verholpen is.
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
ben zelf net geslaagd voor de auto waar het hier allemaal om draait dus ik kan niet anders dan je waarschuwen....je zegt je vrouw maar reken maar dat je passat de auto voor erbij gaat worden.
Ik ben in de tussentijd een aanal mini's met panoramadak tegengekomen, eigenlijk allemaal keurig in orde. Kom er eigenlijk achter dat als ik voor het stoplicht sta, ik zo een dak mis...stoplichten boven de weg zie je niet al te best.
Ik ben in de tussentijd een aanal mini's met panoramadak tegengekomen, eigenlijk allemaal keurig in orde. Kom er eigenlijk achter dat als ik voor het stoplicht sta, ik zo een dak mis...stoplichten boven de weg zie je niet al te best.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
...geinig...das voor mij ook 1 heel groot pluspunt vh dakkie omdat ik nogal lang ben.....rij altijd een stukkie door en kijk dan door mijn panodak of het licht op groen springt........ in mijn classic mini kreeg een nekhernia van het stoplicht turen !!wall-e schreef:. Kom er eigenlijk achter dat als ik voor het stoplicht sta, ik zo een dak mis...stoplichten boven de weg zie je niet al te best.

Onze sponsors