Ik ben dus Maxim, wonende in Kortrijk ( West-Vlaanderen ). Normaal ga ik volgend jaar in Antwerpen studeren. Ik heb de MINI microbe van Ralph ( cooper), heb hem leren kennen op ski reis en toen had ik al enkele foto’s gezien op z’n gsm. Later afgesproken in Nederland en Belgie. En ik zeg het nog eens: een vette wagen

In het begin van mijn zoektocht naar een MINI keek ik naar verschillende type’s ( Cooper, cooper S, cooper D ) op diverse site’s zoals autoscout, mobile.de, … Maar na een tijdje bleek dat een MINI tegen een redelijke lage prijs vinden niet echt mogelijk is tenzij veel km’s of ander minder leuke zaken. Toen zijn we naar bij onze BMW garage geweest en toen bleek een nieuwe MINI helemaal niet duur te zijn tov een 2e hands MINI. Dus na wat zoek –en rekenwerk met opties, velgenkeuze, … is het uiteindelijk een MINI Cooper D geworden. Eerst wou ik een zwarte, maar daarvan zie je er nogal veel, dus heb ik dan toch voor het Dark silver ( ook Grau genoemd ). Hierna nog een keuze moeten maken van strepen. Toen maar gekozen voor deze

Meer foto's kan je vinden in mijn gallery