Hallo,
Ik ben matthias, kom uit edegem en net als jullie begint de microbe voor mini serieus op te komen.
Mijn ma had tot voor kort een mini cooper s 163pk van het jaar 2004. Zalig autotje, echt een go-kart. Met deze auto heb ik dan ook leren rijden. Deze moest jammer genoeg plaats maken voor een BMW 1-serie.
Toen we de auto gingen binnenleveren bij bmw was ik er toch even niet goed van zo'n leuk bakje af te staan.
Even later werd ik 18, en wonder bij wonder stond ik ineens voor de mini-store in antwerpen toen mijn vader naast mij zei : "verassing!".
Hij had zonder dat ik er iets van wist al een hele mini samengesteld! Enkel moest ik nog instemmen met de velgen en het kleur.
Het werd een mini clubman D, in het dark silver. Zwart dak en brede strepen, chroompakketten, xenon, extra koplampjes, lederen sportstoelen,... Noem maar op. Ik verschoot me een bult!
Nu zijn we 1 maand verder, 3 juli heb ik hem pas.
Ben nu wel serieus aan het twijfelen over mijn velgen! Eerst had ik donkergrijze 17" besteld, maar na deze gezien te hebben kwamen ze erg braaf over. Nu ben ik terug naar de shop geweest om eens te kijken naar anderen.
Ik kwam bij de jcw r113 zwart met gepolierde randjes of de r112. Mijn voorkeur gaat eerlijk gezegt naar de 112, deze is iets comfortabeler en ziet er geweldig uit! Alleen zei de verkoper dat die niet passen met mijn standaard remschijven enal!!?
Ik wil van mijn mini geen johny-bak maken zoals we dat wel eens zeggen. Niet dat ik iets tegen zo'n auto's heb maar wil hem gewoon clean, maar toch sportief, houden. Enige tips van velgen? Of iemand die een mooie foto heeft van zijn clubman met die r113's?
grtz
Matthias
Toch ook even voorstellen
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Hoi Matthias,
Wat een geweldige verrassing moet dat zijn geweest... Jammer dat je nog even geduld moet hebben, maar zo te lezen is het vast de moeite waard!
Wat een geweldige verrassing moet dat zijn geweest... Jammer dat je nog even geduld moet hebben, maar zo te lezen is het vast de moeite waard!

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ik heb nog een setje R113 nog op voorraad
Gloednieuw

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=
Onze sponsors