Hallo allemaal,
Ik ben hans en ik heb sinds augustus mijn nieuwe mcsc, dit is mijn tweede mini alweer (de jaren gaan hard) en waarschijnlijk komt ik er ook nooit meer vanaf (van het minivirus) ..
Het is een zwarte cooper-s cabrio geworden met 18inch works en worksuitlaat en achteraf leer in laten bouwen bij Cools in eindhoven (een aanrader) en nu nog een spruitstukje..
Dit is trouwens een leuk en leerzaam forum.
ik zie jullie wel een keer op een meeting.
gr Hans
Nieuw in Miniland..
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hans!
Welkom hier en veel kijk-, lees- en postplezier!
Volgende week zaterdag, 27 november 2005, is er een leuke meet in de omgeving van Delft (Omloop van de Glazen Stad) rijden
Tot dan dan?

Welkom hier en veel kijk-, lees- en postplezier!
Volgende week zaterdag, 27 november 2005, is er een leuke meet in de omgeving van Delft (Omloop van de Glazen Stad) rijden
Tot dan dan?

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Hans, welkom hier!
Ik ga binnenkort ook nog Cools bellen maar heb maar een hele kleine klus als ze dat al doen. Ik heb nog een lederen zitting liggen met een klein gaatje er in, en daar wil ik mijn middenarmsteun mee laten bekleden. Hopelijk kan ik het mooie werk van Cools eens bewonderen in je auto tijdens een meet.
Ik ga binnenkort ook nog Cools bellen maar heb maar een hele kleine klus als ze dat al doen. Ik heb nog een lederen zitting liggen met een klein gaatje er in, en daar wil ik mijn middenarmsteun mee laten bekleden. Hopelijk kan ik het mooie werk van Cools eens bewonderen in je auto tijdens een meet.
- Yellow_Dino
- One wheel wonder
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Hans, hier op newMINIclub.nl we hebben je aanmelding voor de omloop van de glazen stad inmiddels mogen ontvangen.
Je bent er dus bij. Heb vandaag in een S cabrio gezeten bij de dealer en Wicked Wendy moet echt heel hard slaan om de "big smile" van mijn gezicht te krijgen.
We gan je zien zondag de 27ste
Ciao
Je bent er dus bij. Heb vandaag in een S cabrio gezeten bij de dealer en Wicked Wendy moet echt heel hard slaan om de "big smile" van mijn gezicht te krijgen.
We gan je zien zondag de 27ste
Ciao
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het artikel uit de AutoMotorSport met het interview met Hans in Misano staat op de NewMINIclub homepage.
Hieronder de foto met interview (waarbij de teksten van Koen en Hans, die rechts staat, door elkaar zijn gehaald) zoals Hans die heeft gestuurd.

Hieronder de foto met interview (waarbij de teksten van Koen en Hans, die rechts staat, door elkaar zijn gehaald) zoals Hans die heeft gestuurd.

Onze sponsors