Hallo allemaal,
Mag ik me even voorstellen op jullie leuke forum?
Ik ben Fabienne en sinds kort zijn mijn vriend Hans en ik de trotse bezitters van een Mini Cooper uit 2007. We wonen in Noord Drenthe.
Het is een automaat en wat rijdt zo´n Coopertje fijn. Zelf had ik voor mijn werk als dierenarts al een Landcruiser met automaat en daar ben ik niet wild enthousiast over. Op zoek naar een Mini hebben we een keer gereden in zo´n mooie Cooper, dat we vooraf voor lief namen dat het een automaat was. Maar wat hebben we een lol gehad met de flippertjes aan het stuur en de automaat in de sportstand! Helaas was dat exemplaar al onder voorbehoud verkocht en die koop ging door. Daarna hebben we alleen maar gekeken naar een automaat, natuurlijk wel met schakelflippers en een sportknop.
De kleur is Pepper white, zwart dak en spiegels, en 17 inch crown spoke velgen. Hij heeft de neus van een S maar de kont van een Cooper, daar moet nog wat aan gedaan worden. Als iemand daar ervaring mee heeft, bijvoorbeeld met de uitlaat die dan ook vervangen moet worden, horen we dat graag....
Verder hebben we meer plannen, hij komt er heel anders uit te zien! Youri weet er meer van, maar die zal nog niets zeggen. De reacties zullen wel variëren van 'O' tot 'Aaarghh!'
Ik zal mijn best doen om tzt foto's te plaatsen, maar ik ben er niet zo handig in. Ik heb meer verstand van opereren, zeg maar....
Nieuwe Minifan
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom op deze gezellige site 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- DonCamillo
- Leerling Mini lid
Bericht
Roze??? Nee, hoor.
Misschien helpt het als ik zeg dat ik dierenarts ben?
Sven, wat bedoel je met andere bumperSTRIP?
Misschien helpt het als ik zeg dat ik dierenarts ben?
Sven, wat bedoel je met andere bumperSTRIP?
- DonCamillo
- Leerling Mini lid
Bericht
Ook geen hondjes of poesjes. Youri is er a.s. zaterdag wel een hele dag mee bezig.
Je hebt intussen pm.
Je hebt intussen pm.
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Welkom hier.
Je gaat het vast heel gezellig vinden hier.
Het modden zit er ook al in, lees ik.
(wel foto's posten he, zaterdag)
Annet
Je gaat het vast heel gezellig vinden hier.
Het modden zit er ook al in, lees ik.
(wel foto's posten he, zaterdag)
Annet

Onze sponsors